heel voorzichtig meld ik me ook aan

hoi

mijn naam is marieke en ben 34 jaar.
ben nu weer zwanger. vind het allemaal best wel eng omdat, ons ons dochtertje floortje* op 20 september 2010 met 20 weken zwangerschap is geboren.
ben vandaag voor het eerst op controle geweest bij de gyn. en ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger.
vind het nog heel onwerkelijk en eng, maar we gaan er het beste van maken.
ben 5 november uitgeteld.

groetjes marieke
 
Hoi Marieke

Wat fijn dat je op controle bent geweest bij de gyn. Ik vind het ook nog steeds heel erg onwerkelijk, we zijn eigenlijk maar heel kort bezig geweest om zwanger te worden en de enigste houvast die ik op dit moment heb is de test. Morgen ga ik naar de verloskundige.

Van harte gefeliciteerd met jullie zangerschap! Hoe gaat het verder met je? Heb je kwaaltjes?

Groetjes Anoushka
 
Hoi Marieke,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
ik hoop dat alles goed mag gaan dit keer, wat zal het ontzettend spannend zijn voor jullie...
het is niet niks wat je hebt meegemaakt..

ik hoop dat je toch kan genieten van deze zwangerschap!

hoe voel je je verder?

ik ben vandaag precies 6 weken en vind het ook best spannend allemaal omdat ik in juni 2010 met ongeveer 9 weken een miskraam heb gehad..
maar probeer er nu wel van te genieten hoor!

suc6 en veel plezier

groetjes Petra
 
Gefeliciteerd Marieke!! Wat verdrietig van jullie dochtertje... Was er een oorzaak? Ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten van je zwangerschap al zal dat best moeilijk zijn...

 
Hey,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Het is niet niks wat jullie hebben moeten mee maken met jullie dochtertje. Ik hoop dat het dit x wel allemaal goed zal gaan en hoe moeilijk het ook zal zijn, ik hoop dat je er toch van kan genieten. Liefs Miranda
 
de oorzaak dat floortje* met 20 weken geboren is, kwam doordat ik meerdere poliepen in de de baarmoedermond heb gehad, en die hebben zoveel bloedverlies veroorzaakt, dat de vliezen gebroken zijn.

voel me nu op zich vrij goed, oke op de bekende kwaaltjes na, geurtjes, misselijk, overgeven, en als je,je tanden gepoetst hebt, is net als of je zeep in de mond hebt gehad brr.

vind het wel eng allemaal, maar we moeten positief blijven.
 
Terug
Bovenaan