Heel voorzichtig zeg ik ook Jippie ik ben zwanger!!!!

Hallo oktobermama's,

Allereerst allemaal onwijs gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Ik kom me hier heel voorzichtig aanmelden. Ik heb een zoontje van bijna 2 en ben nu dus zwanger van nr 2! Het is mijn 4e zwangerschap inmiddels. Ik heb voor mijn zoontje een miskraam gehad bij 7 weken ( we kwamen er met de 12 weken echo achter...) en eind november heb ik wederom een miskraam gehad. Ook weer met 7 weken. Dit keer waren we er sneller bij. De nasleep was niet fijn (spoedcurretage omdat ik erg veel bloed verloor), maar gelukkig is mijn lichaam wel redelijk snel hersteld en hadden we gisteravond een positieve test in ons handen. Nu nog even wachten tot 21 februari, dan hebben we de eerste echo. Super spannend, maar ik ben wel weer super blij!.

Ik ben reuze benieuwd hoeveel mama's zich nog gaan aanmelden en hoe de zwangerschappen gaan verlopen. Heel veel succes allemaal!

Liefs Juud

Hoi Juud,

Welkom bij deze mamaclub... Ik ben ook zwanger van nr 2 en mijn eerste is ook bijna 2. Ik heb een jongetje die 24 februari 2 gaat worden.
Ik hoop dat deze zwangerschap goed voor je zal verlopen en dat je die 2 ellendige miskramen achter je kan laten.... Ik ga morgen bellen met de verloskundige om een afspraak te maken, ik ben benieuwd.
Ik mag me gelukkig prijzen dat ik geen miskramen heb gehad, en ik hoop dat dat zo zal blijven, wat moeilijk is dat. Ik heb het wel van dichtbij meegemaakt bij een vriendinnetje van mij, 2 x, nu weer zwanger (30 weken) na 7 mislukte IUI's en een proefpoging IVF.
Wat een ellende.
Ben je ook uit 1980, omdat je Juud80 heet?

Groetjes Linda

Hoi linda,

Klopt ik ben ook van 80 en mijn zoontje wordt in april 2. Ik heb heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan verlopen deze zwangerschap. De laatste miskraam heeft er behoorlijk ingehakt moet ik zeggen. We hadden al een hartje gezien, dus dan is de kans op een miskraam minder wordt er gezegd. Het kindje in mijn buik heeft gewoon geleeft, hoe klein ook, en dan is het zo verdrietig en ellendig als het dan alsnog mis gaat. Maar ik heb er weer vertrouwen. Komt goed! Gelukkig ben ik behoorlijk vruchtbaar. Lijkt me verschrikkelijk als je afhankelijk bent van de medische molen. Pff, heb het idd ook van dichtbij meegemaakt.
Ik heb 21 februari mijn eerste echo. Al behoorlijk vroeg ivm met de eerdere miskramen.
Toch wel even fijn om in je buik te mogen kijken of het allemaal wel goed gaat daar. Een luikje zou soms wel fijn zijn, haha. Hopelijk mag jij ook snel een kijkje in je buik nemen.

liefs

Nou idd, zo'n luikje zou idd een idee zijn zeg... 3 weekjes en dan is het al zover... Ik ga er van uit dat ik over 5 weken mag. Is geloof ik normaal gesproken met de 9 weken, toch?

Ik ga de verloskundige morgen bellen, voelt ook meteen weer vertrouwd. De praktijk is nog gewoon helemaal het zelfde. Ik heb een aparte achternaam, dus volgens mij wisten ze ook meteen weer wie ik was. Da's wel leuk...
En dat terwijl ze uiteindelijk bij mij niet de bevalling hebben begeleidt. Ik ben ingeleid in het ziekenhuis, vandaar.

Groetjes Linda

hier mag ik pas komen met 10 weken..dat vind ik wel jammer..naja beter dan 12 weken..kan niet wachten tot 14 maart:)

en idd een luikje zou wel handig zijn hahahaha als ze dat toch eens konden uit vinden;-)

liefs

Terug
Bovenaan