heel voorzichtig

Verhoef

New member
heel voorzichtig durf ik me dan ook aan te melden...
ik ben Petra 29 jaar en zwanger van ons 1e kindje dat hopenlijk als alles goed mag gaan op 14 november 2011 geboren zal worden.
vind het reuze spannend nu allemaal heb namelijk juni 2010 met ongeveer 9 weken een miskraam gehad... loop al een hele tijd in het ziekenhuis en het is nu na ruim 2 jaar toch gelukt...

hoop dat jullie met mij mee duimen dat 28 maart onze 1e echo alles goed is... (ben dan 7 weken)

ik hoop hier ook af en toe met jullie mee te mogen kletsen...

liefs Petra
 
Hoi Petra

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat fijn dat jullie (weer) zwanger zijn. Ook wel erg
fijn dat je zo snel al een echo mag/kunt hebben.
Hoe gaat het verder met je? Heb je ook last van kwaaltjes?

Groetjes Anoushka
 
Hoi Anoushka,

dank je wel! ja het is wel dubbel nu maar we proberen ook te genieten hoor zover dat lukt.
Ja ben heel blij dat ik al zo snel een echo krijg.
Verder voel ik me eigenlijk heel goed.
Mijn darmen zijn van slag en gevoelige borsten verder beetje "jeuk" in mijn liezen....

en hoe is het met jouw dan? hoever ben jij?

groetjes Petra
 
Hoi wat fijn na zo'n lange tijd. gefeliciteerd. Ik ben na anderhalf jaar proberen nu ruim 6 weken zwanger van onze derde. Door middel van Clomid.
Onze andere 2 dochters zijn zeer snel en spontaan verwekt, dus dit was voor ons wel even een domper, maar we zijn nu superblij dat het na 1 x al gelukt is. Ik ben op 11 november uitgerekent en ik krijg op 28 maart ook mijn eerste echo. Spannend allemaal maar wel heel leuk.
Geniet ervan en gezellig meedoen op het forum.

Groetjes Mamawil
 
Hoi Petra

Ik ben 5 week en 3 dagen. Ik ben op 17 november uitgerekend. Ik ben in 2006 bevallen van mijn zoontje Thomas op 17 november. Dus het is wel heel erg dubbel allemaal.
Ik ben alleen erg moe en gevoelige borsten.

Groetjes Anoushka
 
Gefeliciteerd Petra!
Je onzekerheid is enorm herkenbaar.. Ook hier was het zwanger worden moeilijk en het zwanger blijven bleek ook een probleem... 2 jaar geleden hebben we een gezonde zoon gekregen en nu 8 weken zwanger van de tweede. (4 mk gehad voor mijn zoon) de tijd lijkt te kruipen...

Ik wens je een fantastische zwangerschap!!
 
Hallo allemaal,

wat een ontzettend lieve berichtjes allemaal dat doet me erg goed allemaal!!!

ik hoop dat het maar snel 28 maart is...
en ben ook wel blij dat ik al zo snel een echo mag hebben...

ik hoop nog veel met jullie mee te mogen kletsen..

Geniet allemaal van jullie zwangershap!

liefs Petra
 
Terug
Bovenaan