heel vreemd!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
zit nu 4 dagen voor mijn nod en had vanochtend wat bruine afscheiding bij het afvegen, ik ach daar gaan we weer.
een uur of 2 later kreeg ik ineens enorme buikkrampen (maag) ik snel naar de wc dacht ook dat ik moest overgeven. dacht dat ik flauw ging vallen.
3 minuten later voelde ik me weer beter. maar verder geen ongi. wat kan het geweest zijn.
zou het een innesteling geweest kunnen zijn????

jullie enig idee??

liefs

Ik heb helaas geen idee, wou dat ik het antwoord voor je had. 1 ding weet ik wel: het vrouwelijk lichaam, daar begrijp ik af en toe helemaal niets van! Ik denk de meeste hier niet. Even de komende 4 dagen afwachten, ik hoop voor je dat je ongi uitblijft. Misschien hebben andere hier wel ervaring mee.

Sterkte en suc6! Gr Lynn

Dat ga ik dus echt niet redden he 4 dagen wachten haha. Ren zo naar de kruidvat om testen te kopen hahaha vorige zwangerschap die uitliep op een mk teste ik al 3 dagen van te voren heel licht positief dus wie weet.
Pppff niks voor mij dit

Liefs

Spannend meis!! Ik zou zelf toch proberen te wachten. Stel dat je weer hetzelfde hebt, daar word je ook niet beter van! Erg moeilijk, maar wel beter voor jezelf denk ik. Maar dat is wat ik zou doen, als je wil testen zou ik het doen.

Veel succes meid!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan