Heel weinig afscheiding

<p>Dag iedereen,</p><p> </p><p>Omdat ik mijn zwangerschap nog stilhoud, wil ik even zeggen: YESSS op maandag een test gedaan van Clearblue, die was vrij licht. Dag later weer Clearblue gedaan ( de digitale) en die zei: zwanger 2-3! Ik ben nu al verliefd!</p><p>Aangezien dit mijn eerste zwangerschap is, zit ik nog veel in onzekerheid en heb ik veel vragen en etc... Ik lees bijvoorbeeld dat zwangere dames vaak last hebben van witte vloed... En dat is het enige symptoom waar ik me eigenlijk niet in kan vinden.... Is dit voor iemand herkenbaar? Ik heb voornamelijk 's avonds bijvoorbeeld wat steekjes en wat afscheiding, maar overdag heel weinig.</p><p>Uit nieuwsgierigheid ging ik dus voelen, maar mijn vagina was wel heel erg vochtig en toen had ik wel afscheiding op mijn vinger. (Klinkt volgens mij niet heel charmant.)</p><p> </p><p>Herkent iemand dit en is het iets waar ik me zorgen om moet maken of maak ik mezelf alleen maar gek?</p><p> </p><p>Groetjes!</p>
 
Gefeliciteerd ?! Nee hoor niets om je zorgen over te maken? De een heeft pijnlijke borsten/tepels, steekjes in de buik, misselijkheid, witte vloed of een combi van alle symptomen of juist helemaal niets. Blijft altijd 'spannend' vooral als je van alles gaat lezen of opeens ergens niet meer last van hebt ? maar hoeft niet perse iets te betekenen. Ik had zelf alleen meer witte vloed rond de postieve zwangerschapstest (en dan let je bovendien al op àlles) en daarna niet echt meer gehad. Een goede zwangerschap gewenst, geniet er van!
 
@Niynti, dankjewel voor je geruststelling. Dat doet mij erg goed!
Eerste zwangerschap is ook wel erg spannend denk ik zo. Het is stiekem ook wel echt spannend, maar ben tegelijkertijd in de wolken haha.
Ben jij bezig om zwanger te worden of wederom zwanger geworden?
 
De 1e zwangerschap is inderdaad zo spannend ? je weet totaal niet wat je moet verwachten en alles is nieuw. Het blijft daarom voor mij ook leuk om mee te lezen bij anderen en weer een beetje te her-ervaren, ik zat vorig jaar precies rond deze tijd in hetzelfde 'schuitje' en heb nu een zoontje van bijna 11 weken ? Ik was ook best onzeker over symptomen die juist niet aanwezig waren of opeens over leken (zoals pijnlijke borsten) en was zelfs een soort van blij toen ik voor het eerst misselijk was. De witte vloed zou je overigens ook al eerder gehad kunnen hebben als het je niet is opgevallen? Als de clear blue 2-3 weken aangeeft, ben je namelijk al 4-5 weken zwanger! Naarmate je de eerste echo hebt gehad en als de 12 weken voorbij zijn, wordt het als het goed is iets minder spannend ? mag iedereen het weten, maar dan komt wel weer de 20 weken echo. Allemaal zo leuk ? geniet van het in de wolken zijn, een heerlijk gevoel!
 
Haha ik zeg af en aan, dan weer veel van dit en dan weer veel van dat en ineens niks.. het hoort erbij denk ik en iedereen is weer anders, no worries iig!
 
Hoi bloempjeZ,
Nope niks om je zorgen over te maken. Sterker nog, ik gebruikte voordat ik zwanger altijd tampons omdat ik last van veel afscheiding had. Tijdens mijn zwangerschap helemaal niet meer en nu nog steeds niet gelukkig. Vind 't alleen maar heel erg fijn ;). En natuurlijk kei gefeliciteerd, lekker genieten! Liefs! 
 
Terug
Bovenaan