• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Heele rare periode.

Andrea.S

New member
Beste allemaal

Er moet wat van me hart,

Ik had op 15 april zeker ongeveer 6 dagen voor mijn verwachte menstruatie een lichte vroege positieve test van de action,
Heb er na nog een test gedaan van cb met weekindicator en die gaf 1-2 weken aan.
Helemaal blij zo snel na stoppen anticonceptiepil in september 2023.
Dag erna een verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor eerste echo met intake op 7 mei,
Al die tijd spannend tot eindelijk 7 mei was toen volgens eigen berekening 6+3 weken.
Heb de Echo uitwendig en inwendig gehad was helaas alleen een leeg vruchtzakje tezien dus werd al voorbereid op een miskraam
Werd dsg erna gebeld hoe het ging, vervolgens zou ik 15 mei weer gebeld worden, maar dat weekend zat ik te rekenen en kwam tot de conclusie dat ik minder misschien was dan gedacht ivm onregelmatig cyclus en niet goed wetent wanneer de eisprong was. Dus toen de vk weer belde heb ik om een extra echo gevraagd voor een bevestiging van de eerste die had ik 17 mei om 9:15 ik lag daar en uitwendig en toen zagen we al een dooierzak, vervolgens nog inwendig en daar was een klein embryootje te zien van 4.53mm ze schatte de embryo op ongeveer 5 weken. Ik was helemaal blij van niks na iets. Heb het weekend van 24 mei bloedverlies tijdens het gemeenschap met me partner, was bruinig en met uurtje gestopt, vervolgens die zondag 26ste wezen wandelen met de hond en bij terug komst weer klein beetje bloedverlies roze/bruinig maakte me meteen zorgen. Had vervolgens op 28 mei weer een echo,
Die had ik vorige week dinsdag en toen kon ze uitwendig nog wel de dooierzak zien en een gegroeide vruchtzak maar het embryootje was nu opeens verdwenen. Dus zeer teleurstellend weer! Ze zie toen ik vertelde van het lichte bloedverlies dat waarschijnlijk me lichaam bezig is met afstoten. Moest weer afwachten op miskraam, maar ben benieuwd wanneer die komt. Want Aangezien de kwaaltjes gewoon blijven. Soms vraag ik me af moet ik niet nog een echo laten maken maar dan bij iemand anders l? Dat zijn mijn twijfels wat ik raar vind. Maar probeer het toch te accepteren wat de vk gezegd heb .

Hebben meer dames dit mee gemaakt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen
 
Oef. Klinkt hard, maar met een positieve test op 15 april en geen embryo op 28 mei (ruim 6 (!) weken verder) kan en wil ik je echt geen hoop geven dat dit goed kan verlopen. En een baby’tje van 10 weken is niet te missen op een echo. Ikzelf zou de hoop al zijn verloren op 17 mei. Dan een embryo schatten op 5 weken betekent dat je al positief getest zou hebben op week 1 (dat wil zeggen 2 weken voor je ovulatie, oftewel onmogelijk..)
Sorry…
 
Terug
Bovenaan