Heen en weer geslingerd....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Oooh ik vind het een moeilijke periode hoor, het proberen zwanger te worden. Ik denk steeds, kom op niet aan denken, als het raak is merk je het vanzelf. Maar in de praktijk werkt het bij mij niet zo. Ik wordt dus heen en weer geslingerd met kom op niet aan denken naar voel ik nu wat ??? Ik had ook stoer mijn NOD opgegeven voor 6 nov. maar eigenlijk is het 3 nov, om me zelf al wat in te dekken zeg maar.
Je begrijpt ik begin al weer zenuwachtig te worden. Vorige maand was zo teleurstellend, omdat ik zo veel kenmerken dacht te hebben. Ik ben er bijna van overtuigt dat het vroegtijdig mis is gegaan. Natuurlijk weet ik dat ik niet mag klagen (5e ronde pas), maar ik vind het heel moeilijk om me er wat afwachtend mee om te gaan. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me de ene dag beter lukt dan de andere. Maar ik lees dat ik niet de enige ben, dus soms moet ik er ook wel weer om lachen. OOOh, vrouwen.....
Nou even lekker van me afgeschreven.
Allemaal succes met alles ! Doei Tanja

Hoi Tanja!

Het is idd heel herkenbaar allemaal. Wij vrouwen zijn vreemde wezens, maar goed al die gevoelens zijn ook verklaarbaar! Als die kinderwens er eenmaal is, lijkt het wel of je alleen nog maar daar mee bezig kunt zijn.

Fijn dat je er nog om kunt lachen...relativeren is erg belangrijk in deze situatie!
Enneh..pas ronde 5? Het gevoel is vast niet anders! Je hoopt toch dat net als "AL" die anderen snel zwanger te worden, want zo lijkt het soms... Iedereen wordt "zomaar" zwanger en bij jou wil het niet lukken.

ZO zie je maar: op dit forum genoeg medeslachtoffers.... ;-))

Ik denk aan je de komende tijd, weet hoe lang het wachten kan duren....

Succes en een heeele dikke knuffel,

Ginger

Tanja, ik snap wel wat je bedoelt. Je probeert er niet mee bezig te zijn, maar toch houdt het je bezig. Het is ook niet niks!!

Gewoon volhouden, ik duim voor je!

Hi Tanja,

Snap het goed en het is inderdaad niet, zeker na enkele maanden dan ga je je soms afvragen is het wel voor ons weggelegd en zal het er ooit van komen!

Goed dat je nog humor hebt want dat is erg belangrijk, ook ik moet soms om mezelf lachen zeker als ik na enkele dagen berichtjes terug lees en ik het al weer wat beter kan relativeren, maar leuk is het niet dus succes met wachten het is bijna zover dus.. hou de moed erin!

groetjes Chili

Hallo allemaal,
Ook ik weet hoe het voelt.
Ik ben nu 31 jaar en mijn zussen hebben allebei 2 en 3 kinderen, hun hoefte maar te zuchten en het is raak.
Ik ben in behandeling in het ziekenhuis en heb nu de 3e IUI behandeling gehad.
vorige week werd ik dus weer ongesteld, ik was er kapot van en de teleurstelling lijkt steeds groter te worden.
Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken maar dat vind ik heel moeilijk.
Ik heb niemand om hier over te praten en met mijn partner kan ik dat niet want hij heeft het er ook moeilijk mee en voor mannen is dat heel anders denk ik.

gr Martine

Nou, mijn berichten van gister zijn er allemaal niet doorgekomen, vrees ik.

Ik had je geschreven dat ik het ook zo goed begrijp. Dat je je nog zo voor kunt nemen er niet mee bezig te zijn, maar dat het je toch niet loslaat. Het is ook niet niks! Ik duim voor je dat je zwanger bent, Tanja!

Nou, mijn berichten van gister zijn er allemaal niet doorgekomen, vrees ik.

Ik had je geschreven dat ik het ook zo goed begrijp. Dat je je nog zo voor kunt nemen er niet mee bezig te zijn, maar dat het je toch niet loslaat. Het is ook niet niks! Ik duim voor je dat je zwanger bent, Tanja!

Terug
Bovenaan