Heerlijk al die baby's die worden geboren!

Hay hay,

Heerlijk he om al die berichten te lezen over geboren baby's!!!!

Vannacht is ook een bekende van me bevallen :D

Ik ben de volgende in de 'bekenden' groep :D

Kan niet wachten, (maar ik geloof dat was al duidelijk he)

Helaas geen voorweeen meer, en harde buiken niet meer zo vaak als vorige week een paar dagen. Ik denk dat junior no wel een paar weken blijft hangen hihi

Maarja, als ik al die blijde berichten zie, en die baby0foto's zie, zal ik het wachten er dubbel en dwars voor over hebben! En euh.... Ik hoorde van mijn zus dat ze tegenwoordig ook met 41 weken inleiden. Dat zou betekenen dat ik nog maar max 3 weken hoef!!!!

LIEFS

He heppy, haast frustrerend he??? Voel me elke keer zo groen worden van jaloersheid hahaha.

Ik vraag het me toch af, of je moet aandringen op inleiden? het is nou eenmaal een wonder de geboorte, en die kleine komt wanneer hij/zij er klaar voor is. Waarom het lot tarten? Tuurlijk bij de 42 weken omdat anders gevaren te groot worden, maar in afrika gaan ze het ook niet halen zeg maar.

Volgens mij luister ik teveel naar de verhalen van onze cursusleidster (doula) van de samen bevallen cursus. Soms heeft ze wel een punt.

Maareh volgens mij ga ik ook op de dag dat ik 40 weken ben, ananas eten met stukje hart natuurlijk, pittig eten (sorry darmen) wellicht sex hebben, (daar heb ik namelijk nu echt geen zin in) En een voetreflexmassage nemen. Oja en het hoogste gebouw in de omgeving zoeken om met de lift heen en weer te gaan hahaha.

Ik kan ook echt niet meer wachten.

liefs nath

Hey Hey,
Haha... ja ik word er ook haast jaloers van! Kan ook niet wachten totdat het zover is!!! En ik vind het dubbel zo spannend omdat het misschien wel heel anders gaat lopen dan ik had verwacht..

Maar eigenlijk is het voor ons ook nog maar heel kort... voor we het weten is het zover!!
Spannend...!!!

liefs rosan

hey nathalie, hihi
ik heb er nog 1: veel drempels opzoeken om overheen te rijden hihi door al het gehobbel begint het spontaan:p haha
tja ik begin het nu wel een beetje zat te worden.. inmiddels 3 dagen overtijd. dus nu mag het ook wel:p

succes allemaal nog!!

Liefs, Christien

Het inleiden voor de 42ste week doen ze volgens mij niet zomaar. Je lichaam moet zelf ook klaar zijn om ingeleid te worden.

Kennis van mij moest 3 (!!!) keer onverrichte zaken naar huis vanuit ziekenhuis omdat baarmoedermond nog niet rijp genoeg was.Dus wij kunnen wel willen, ziekenhuis/verloskundige wil misschien wel, maar je lijf heeft er ook nog iets over te zeggen.

Je kunt er echt zooo niks mee, maarrrrr: er is er nog nooit 1 blijven zitten :)

Sterkte maar weer voor alle (met smart) wachtenden!!

Hier nog een wachtende. Ik ben sinds vannacht behoorlijk misselijk, dus dat werkt ook niet mee.

Nog een tip: bitter lemon schijnt ook te kunnen helpen. Maar ik zit er al 2 dagen aan en er gebeurt niks hihi!

Wat betreft de 42 weken, er zijn inderdaad artsen die de 42 weken niet willen afwachten i.v.m. de toenemende risico's. Helaas gaat het soms in de laatste week namelijk gruwelijk mis. Sommige artsen besluiten daarom om tot maximaal 41 weken te wachten. Heerlijk als je er zo een treft, toch?

Maar, wij kunnen voorlopig niks anders dan afwachten, ons verlekkeren aan de geboorte berichtejs en hopen dat het ons ook zeer binnenkort gegund is!

Sterkte (en geniet van het prachtige weer!!)

hey,

ik vind het stiekem ook nog wel lekker dat mini nog even binnen blijft... Hoe dichter DE DATUM bij komt, hoe spannender ik het eigenlijk ga vinden...
Maar ja, voel me vandaag ook wel echt weer eens super! Heb alle was weggevouwen, lekker lang met de hond gewandeld... Het is heerlijk weer...
Afgelopen vrijdag had ik weer zo'n dag dat ik dacht, haal het er asjeblieft uit, ik ben het zat...
Dus ben ook wel beetje wispelturig... Maar goed :)
Mini mag het voorlopig nog lekker zelf bepalen :p

Liefs,

T

Hi dames,

Het is wat, ik ben even een dag weg en moet je kijken wat een berichten! Ik weet het niet hoor, maar er komt nu een hele baby-boom op gang!!!

Ik ben woensdag 37 weken en dat vind ik een heerlijke mijlpaal. Vanaf dan MAG het komen. Vorige week werd ik op een gegeven moment wel een beetje nerveus omdat het behoorlijk aan het rommelen was. Maar nu is alles weer relatief rustig en ik verwacht eigenlijk tot de 39 weken niets. Om mezelf niet gek te maken...

Ik ben pas de 29e uitgerekend, dus waarschijnlijk de laatste in rij die hier nog een bevallingsberichtje komt posten, ik wil dan ook 18 reacties hoor!!! Hahaha... of zou iedereen dan te druk zijn met luiers en BV/flesjes, etc. ? Nou, we'll see!

Ik voel me op zich prima, steeds meer pijn onderin, maar volgens mij hoort dat er gewoon bij en hoeft dat niets te zeggen.

Wij hebben dit weekend nog even heerlijk van het weer genoten, zijn naar mijn ouders in Ommen gegaan. Lekker in het bos en veel in de zon gezeten. Nog even wat kleur op onze gezichten, za op zo een nacht van bijna 12 uur gemaakt allebei, lekker nog even die batterij opladen! Nu weer maandagmorgen en in alle rust op de bank. Ook wel weer fijn! Ga vandaag beetje aanrommelen en vanmiddag met boek in de zon op het balkon..

Succes allemaal!

x Blossom

Terug
Bovenaan