Zo de hormonen werken weer goed bij mij. Even het verhaal: Tjerk krijgt Kruidvat 2. Die is nu in de reclame. 2 pakken voor 10 euro. Dus ik vol goede moed naar de kruidvat gisteren. (was vorige week al geweest maar was de 2 voor de verandering weer eens op) Helaas ze hadden hem niet. Hij zou vanochtend komen. Dus ik vanochtend weer op pad. (kwartier heen met de auto en kwartier terug). Ze hadden hem niet binnen gehad. Dus lichtelijk uit mijn plaat gegaan daar. Vervolgens zeg ik bel het hoofdkantoor dan dat je niet genoeg binnen krijgt. We hebben het hier *&&+*!*!* wel over babyvoeding!. Ik moest zelf bellen. Heb ik gedaan en ook even gezegd dat het niveau blijkbaar zo laag ligt dat ze zelf niet kunnen bedenken dat ze moeten bellen als ze geen babyvoeding binnen krijgen. Ik kreeg nog gelijk ook. Heerlijk. Is toch te gek voor woorden dat ze al 2 weken geen kruidvat 2 hebben staan en met veel geluk die volgende week donderdag 3 pakken binnen komt. Sorry voor het hele verhaal maar moest het even kwijt.