heerlijk die praatjes...!

Zitten we vanavond aan tafel, Jeroen komt met de pannen aanlopen als Jelte en ik al aan tafel zitten en legt alvast vlees op onze borden om vervolgens nog de jus af te blussen...
Dus ik laat zien aan jelte dat ik voor de gein jeroen zn vlees pak en bij mij neerleg!

Dus jeroen gaat zitten en speelt mee... ''huh, waar is mijn vlees nou?'' (heerlijk dat huh.. gebruikt jelte nu ook)
Zegt jelte, kijk bij mama!
Oh... jeroen weer... Zegt Jelte:'' één is enoeg (=genoeg) mama'

Moesten dr erg om lachen, tja hij hoort natuurlijk ook vaak genoeg dat 1koekje genoeg is voor hem! haha..

Gezellig hé, die kletsmarjoor aan tafel!
Groetjes Saskia.

er wordt idd heel wat afgepraat / nagepraat! soms echt geweldig! Alice slikt de helft ook nog wel eens in dus dat levert ook wel leuke zinnen op.
Toen opa en oma hier laatst een paar week waren ging ze hun ook na doen en oma zegt nogal vaak tsss of goh goh. Doet Alice nu nog............

hahahaha hier ook

ik zeg wel eens als manlief nuilt of als ik 100 dingen tegelijk moet doen omdat iedereen zeurt of 6 dingen tegelijk vraagt:
pff wordt er zo moe van

nu zegt Ryan wel eens

"mama , ik wordt er moe van"

hahaha zo grappig dan he

groetjes moekje

Ohja, hebben jullie even?? haha

Onze Mees was gisteren spelen bij een vriendje, en ik was iets eerder dan afgesproken om hem op te halen..
Zegt die moeder; ''och, zo gezelllig is het hier toch niet''..Haar zoon was nl vervelend, en Mees speelde dus alleen terwijl hij op de trap zat.

Verteld ze dat Mees had gezegd;'' Bij ons thuis luisterd er ook nooit niemand''!!!!!

Komisch he!

-Lieve zegt heel vaak als wij iets zeggen;'' Nee toch?'
En dan op zo'n toon!!

-Of nu haalt ze steeds heeeeeel lief haar schouders op en zegt; ''Ik weet het niet!''

- Onze oudste dochter had ooit eens, toen ze nog klein was,op de wc gepoept...
En toen ze klaar was riep ze;' Het lijkt wel een vliegtuig!
Nou dat kloptte!!!
Billen afgeveegd etc..En mama trok de wc door...
Roept ze ineens;'' Mama, niet doortrekken..de mensen zaten er nog in""

Nou dan heb je het niet meer toch???

En ja..zo kunnen we nog wel even door gaan...
Gr Rina

Terug
Bovenaan