heerlijk die uitverkoop!!!

Hi dames,
Ikben net weer even in het dorp geweest, woon er tien minuutjes lopen vandaan dus ga daar bijna iedere dag heen. Moet ook boodschappen doen.
Nou ik was net bij villa happ, te dure winkel voor onze beurs, maar ze had van sinterklaas een mooi pakje gekregen van papa, papa kon toen niet kiezen tussen twee dingen, en net heb ik het andere truitje gekocht, kostte nu maar 7.50, hee ik zie geen euro teken op mijn toestenbord, maar dat kostte die.

Ik zal van de week foto maken, is zoooooooo schattig.
Ook nog langs zeeman geweest en rompertjes gekocht, kostte nu maar een euro, en ook al 1 gekocht van maat 80, ja die moet ze toch hebben.
Ook nog langs wibra gehuppeld en een hele schattige mallot gekocht, twee gekocht.
Ik kom er nu pas achter hoe je het schrijft, eerst wist ik het niet en toen schreef ik majo.
Nu meisje wakker maken en voeden.
Strakjes even beetje werken, en kan meisje mooi met papa knuffelen.
X

die uitverkoop is wel erg verleidelijk, tess heeft eigenlijk genoeg kleding maar ik kom toch telkens met iets in huis.
Mijn man kwam deze week in huis met een ontzettend schattig mexx jasje (voor de helft van de helft) in maatje 80. Nou maar hopen dat die haar volgend jaar past.

Sandra mv Nick en Tess

Hey kiekje, schrijf je het niet maillot (met een i ertussen zeg maar). Ik weet het niet hoor. Maar toch erg leuk. Ik heb gisteren ook bij de zeeman rompertjes gekocht.. hele lieve. Een wikkelrompertje zeg maar. Heel leuk. En van de kruidvat heeft ze een trainingspakje van 1 euro 10 gekregen..(ook ik weet t euro teken niet te vinden)  ja het kon er weer vanaf!! En nieuwe sokken (die waren nog het duurst). Heerlijk die uitverkoop!

Groetjes Kirsten

Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk UITVERKOOP!!!!!! Alleen wat me wel op valt (bij mezelf dan) is dat ik normaal gesproken de hele stad leeg koop voor mezelf en nu.. nu kom ik bijna dagelijks terug uit de stad, tassen vol, alleen maar voor die kleine?!
Heb me voor genomen vandaag maar eens even voor laarzen te gaan shoppen, leuke truitjes, rokken etc scoren, VOOR MIJ!!!!!!!!!!

Gr Claudia

Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n uitverkooptype ben, kom dan namelijk meestal met iets van de nieuwe collectie thuis.
Zo heeft Roos al een zomerjurje en Linde broekjes, shirtjes, vestje en een super zomerjasje een rose trench coat, zo leuk.
Maar goed goedkoop is dat dus niet, al heeft de Hema voor Linde wel superleuke kleertjes en die zijn niet zo duur.
Wel heb ik voor het eerst voor Roos schoenen, een broek en een jas voor volgende winter gekocht. Alles - 50%, nu maar hopen dat het uitkomt met de maten.
Nou shop ze allemaal!!!
groetjes Danielle.

oh ja op mijn laptop zit € bij de 5!!!

Leuk die uitverkoop, maar ook niet altijd even handig. Marissa is alweer aan een nieuwe winterjas toe, maar nee hoor, bijna nergens meer te vinden. En aangezien de winter er nou toch wel aan gaat komen, is het toch wel nodig.Ik moet er een met knoopjes hebben omdat ze in een spreidbroekje zit maar de jas die ze nu heeft heb ik toen bij C&A gekocht, maar daar hangen alleen nog maar zomerjassen. Of een paar jasjes maar verkeerde maat of met rits. Ga vanmiddag nog maar eens hier in de binnenstad kijken.

Hi tess84
Klopt  
wat een doos, ik ben alijd bezig met andere mensen te verbeteren, doe ik het zelf ook fout.
Kleintje poept nu hele luier vol. Even verschonen.
X

ja ik zag dat je het in een andere topic had verbeterd dus kon het even niet laten!!

Hopelijk is alles weer poepvrij bij jullie.. Hier wel, onze Tyche heeft een beetje diarree. Dus zit alles meteen onder.

Terug
Bovenaan