A
Anoniem
Guest
Heerlijk!!! Na 2 lange dagen, waarin het wennen was om iedereen weer op tijd op school te krijgen, het huishouden te doen, eten koken, en nog een lieve mama en vrouw te zijn, is het nu EINDELIJK WOENSDAGMIDDAG!!!!!
De oudste is op een verjaardag, en komt pas om 5 uur thuis, nummer 2 en 3 spelen heerlijk buiten, ze zijn om half twee weg gegaan naar het schoolplein, en ik heb ze nog niet weer gehoord.
En onze jongste telg ligt sinds half twee heerlijk te slapen.
Mijn werk is voor vandaag gedaan, alleen de nasi dan noig straks,
en ik, ik zit hier heerlijk lui in het zonnetje! Blij dat we de eerste schoolweek weer doormidden kunnen knippen!
Het was echt even weer wennen na 6 weken....Maar, het gaat best alweer goed moet ik zeggen. Nog 7,5 week, en dan is het alweer herfstvakantie!!! ( en dan nog ruim een maand en dan is het..........)
Liefs een blijde moeder (en een luie)
De oudste is op een verjaardag, en komt pas om 5 uur thuis, nummer 2 en 3 spelen heerlijk buiten, ze zijn om half twee weg gegaan naar het schoolplein, en ik heb ze nog niet weer gehoord.
En onze jongste telg ligt sinds half twee heerlijk te slapen.
Mijn werk is voor vandaag gedaan, alleen de nasi dan noig straks,
en ik, ik zit hier heerlijk lui in het zonnetje! Blij dat we de eerste schoolweek weer doormidden kunnen knippen!
Het was echt even weer wennen na 6 weken....Maar, het gaat best alweer goed moet ik zeggen. Nog 7,5 week, en dan is het alweer herfstvakantie!!! ( en dan nog ruim een maand en dan is het..........)
Liefs een blijde moeder (en een luie)