Heerlijk gevoel

vandaag 19 week zwanger en sinds afgelopen zaterdag voel ik de baby erg duidelijk! Wat een heerlijk gevoel...geniet met volle teugen van de kleine bewegingen...me man voelt het nog niet maar zal over paar weekjes wel komen!
wou het even delen...volgende week de 20 week echo...spannend als alles maar goed is!
fijne avond!
xx

Ja leuk is het he als je de baby voelt! Echt speciaal! Kan ook niet wachten tot me vriend het ook kan voelen. MAar nog eventjes geduld. 19 weke al bijna op de helft! Tijd gaat echt snel!!

Ik en mijn vriend hebben allebei de kleine al gevoeld maar is nu wat vaker stil. In het begin was hij/zij heel druk...
Tijd vliegt nu echt heel erg snel voorbij :D

Helaas nog niet gevoeld, maar ja ik weet ook niet waar ik op moet letten of hoe het voelt, ben zondag 20 weken.soms denk ik weleens, zal dit het zijn?? maar dan voel ik het een tijd niet meer, dus ik heb echt geen idee!
maandag 20 wk echo..
es kijken hoe beweeglijk hij/zij is.. tot nu toe elke echo wakker moeten maken, dus denk dat het een rustig kindje is hahah, we voelen het vanzelf!
Iedereen lekker genieten!!

dat had ik in het begin ook Daisy....is het het nu wel of niet....maar nu zo regelmatig en overduidelijk dat er geen twijfel meer is...maar voel het alleen als ik er 's avonds rustig echt voor ga liggen...
hopelijk voel je het snel genoeg...succes met je 20 week echo, wij mogen volgende week woensdag!

Ja fijn gevoel he, ik heb dagen dat ik echt de hele dag in een deuk lig om t gekriebel in mijn buik en dan weer dagen dat ik t af en toe of bijna niet voel. Volgens vk is dit heel normaal voor de duur van de zwangerschap..

Toch zou ik t fijn vinden om t elke dag t zelfde te voelen, haha

Ik voel het ook al een tijdje maar komt ook omdat ik het gevoel al ken van de vorige keer.. Dat geschop is ook de reden dat ik nu weer zwanger ben.. Ik miste het zo erg!! Natuurlijk ook voor de baby maar dit is een tijdelijk gevoel wat zo ontzettend mooi is, dat wil je nooit meer kwijt! Wacht maar dames tot je weer 10 weken verder bent en je duidelijk een knie of een kontje voorbij voelt (of ziet) komen! Het wordt steeds mooier!

Ik vind het gevoel ook super, alleen vannacht werd ik wakkergetrapt. Dat was iets minder.... Maar verder: Heerlijk! Nu alleen wachten tot manlief het kan voelen. Telkens wanneer ik het aan de buitenkant voel dan is hij er niet en wanneer hij voelt houd de kleine zich rustig....

Terug
Bovenaan