heerlijk gewinkeld!

Ik ben gister lekker de stad in geweest met de dochter en twee vrienden. Die dochter is schandalig verwend door mijn twee vrienden, nog wat laatste spulletjes gekocht voor de baby. We hebben heerlijk geluncht.
Ennnnnnnnn, dat waanzinnig leuke zo-niet-zwangerschaps-tuniekje dat ik vóór de winter al had gespot was waanzinnig in de uitverkoop. Van 80 voor 20 euro! Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb het gelijk gekocht. Ja, ooit verdwijnt die buik;-)

OoooWwww Ik ben jaloers! Ik zou ook wel heerlijk willen gaan winkelen, maar het gaat gewoon echt niet meer! Lucky you met dat tuniekje... Dat had ik ook echt niet aan mijn neus voorbij laten gaan ;)
Geniet van je aankoop, haha!\

Liefs, Nicole 37+1

Leuk joh.
Ben gister zelf ook nog even gegeaan met mijn ouders, man en zoontje.
Wij hebben geen auto dus mijn pa en ma doen gelukkig de boodschappen voor mij.
Nog even wat nieuwe planten gekocht ziet er altijd leuk uit, en de babykamer op orde gemaakt.
Heb super last van mijn bekken en na zo'n dag merk je dat het veel te veel is geweest, maar ik ben wel blij dat ik er even uit ben gewwest.
Geniet van de laatste lootjes.
Groetjes Esther.

ik ben gisteren ook lekker gaan shoppen met man en kind!!!
ik kan nog prima uit te voeten al is het iets langzamer...

maar goed ik ben pas bijnsa 35 weken scheelt denk

Heerlijk. Super om het er lekker nog ff van te nemen ;-). Fijn he, het idee dat we straks weer gewone kleren aan kunnen...zucht. Ik heb een paar leuke jurkjes in mijn kast hangen, waarvan ik weet dat ik ze gelijk weer aankan (mooie verhoogde taillie) en dat ik er dan weer 'gewoon' uitzie. Heb er zo'n zin in!

Hmm ben jaloers! Shoppen is hier al een aantal weken no-go. Ook letterlijk zo gezegd door de gynaecoloog.
Maar als je nog wel kan, heerlijk natuurlijk met je verlof nu en goede koopjes!!

Hoi,

ook hier weinig puf om nog te gaan shoppen. Weekje of 3 geleden nog geweest omdat zoonlief nu echt zijn eerste schoentjes nodig had maar was doodop erna...
Wij weten ook nog niet of we een jongetje of meisje krijgen, kan dus ook niet echt iets voor de kleine kopen en vond dat juist zo leuk de vorige keer! (en in neutraal heb ik nog een boel liggen en dat was ik vorige keer op een gegeven moment ook helemaal zat)
Eigen kleding: ik heb mijn kleding op een korte periode na al 2 jaar niet aan gehad dus het is al een feest om gewoon weer iets anders uit de kast te kunnen trekken strakjes...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan