Heerlijk he? Verlof met dit mooie weer!!

He meiden
Wat boffen wij toch met dit heerlijke weer :)
Wat zijn jullie aan het doen?
Ik ben heerlijk aan het freubelen. Ik ga zo de tuinmeubels schoonmk zodat im er kan lunchen
Ik krijg einde week houten sier letters binnen om te schilderen & bewerken.
Morgen ga ik kamer poetsen & klaar mk v mijn kleine meid :) Oja en naar v&d. Zo'n leuke kleren.

Vrijdag gaat m'n man nestelen. Hij gaat de tuin aanpakken en wij krijgen nieuw bankstel binnen. Heel ligt grijs. Nu maar hopen dat m'n vliezen niet breken als ik erop zit ;) Handige kleur he met straks 2 kleine kinderen :) lol

Vrijdag mag ik naar fysio&zh controle hoge bloeddruk. Hopen dat medicijnen aanslaan. Voel mij nog niet helemaal top maar dit mooie weer maakt heel wat goed!!

Vertel: wat houdt jullie nu bezig?
x

nou ik heb gister een van de laatste klusjs gedaan keukenkastjes.. bleh nu moet alleen de voorraadkast nog maar ga denk eerst nog ff op de bank leggen. heb kstraksweer wat energie.
verder lekker aan de diaree pfff ook zo fijn.. hopelijk heeft het wat te maken met bevallen...

Ook hier buiten oude plantjes eruit halen en de tuinset aan het schoonkamer, hier kan ik wel van genieten hoor hoop dat dit weer blijft in april zodat we lekker buiten kunnen wandelen met onze kleine meid.

ook ik ben heerlijk van t weer aan het genieten.
weg gaan kan ik niet meer ivm mn bekken en de zenuw die bekneld zit, maar ik zet mn stoel in de tuin in de zon, speelgoed voor de meiden in de tuin en spelen maar! meestal komt mn buurvrouw erbij zitten met haar 2 kleintjes dus dan is het hartstikke gezellig.

t huishouden doe ik altijd sochtends. ten eerste omdat de meiden zich dan altijd lief vermaken voor de tv, ten 2e heb ik dan het meeste energie en ten 3e, dan heb ik de rest van de dag om van het weer te genieten :D

trouwens, ik heb 2 witte banken met 2 (straks 3) kinderen.
gaat hartstikke goed hoor eerlijk gezegd. eten en drinken doen ze aan tafel en niet op de bank ( mocht in het vorige huis wel maar daar hadden we een zwarte leren bank dus was heel makkelijk schoon te maken)

mn hele huis is trouwens lekker besmettelijk. alles zwart en wit. witte vloer, witte banken, wit behang, witte eettafel, witte kast. zwarte salon tafel, zwarte tv meubel, zwarte eettafel stoelen enz enz

ik werd voor gek verklaard maar ik vind het tot nu toe heel erg mee vallen qua poetswerk :D

waar heb je die sierletters besteld? ben al een tijdje op zoek naar die dingen, maar kom alleen maar piepschuim tegen :S en als ik ze in het hout zie, zijn ze iets van 4 euro per letter. das een beetje een heel dure hobby, aangezien mijn meiden geen korte namen hebben :p ( mn knul straks toevallig wel)

succes in het ziekenhuis en bij de fysio! hoop idd voor je dat de medicijnen aanslaan.

liefs, do

http://annemiekvdhaak.marktplaza.nl/?wnklgrp=30#shop

Weet niet of het mag ;)
Ik krijg ze vandaag of morgen binnen. Fijn om te horen dat lichte bank goed te doen is :)
We hebben nu ook een lichte bank en die zit vol met vlekjes die hebben we al 8 jaar 9 jaar! Lang he? Eerste bank aankoop van ons. Dus het werd echt tijd voor een nieuwe.

Sinds we ouders zijn zijn we meer naar lichte meubels geslagen daarvoor was het meer donker.
Grappig dat je zo kan veranderen.

Ik ga zo naar v&d shirtjes kopen :):)
Leuke spullen!
Volgende week bijenkorf aan de beurt.
Heel leuk jurkje voor m'n meissie gezien :)

Vanmiddag lekker in de tuin&boekkie oja ik wil de kledingkast schoonmaken en kleren erin.

Hoe zien jullie ndag eruit vandaag?
x

Terug
Bovenaan