Heerlijk he?

Hoi Ladies

het 1e jaar is voor de meesten van ons al voorbij
en wat voor een jaar, vol onzekerheden, twijfels, machteloos voelen, apetrots zijn, zo blij als een kind zijn om de meeste kleine simpele dingen en vooral ons 1e jaar mama of papa van dit kleintje en zoveel dingen opnieuw voor de 1e keer meemaken.

Ook al was je mama of papa van een kleintje, dit is toch weer een nieuw kleintje en je zoektocht start weer opnieuw

Ik merk dat ik nu weer helemaal mezelf ben, mijn plekje op werk weer goed gevonden heb en zeker mijn plekje als mama gevonden heb.

hopelijk is het inmiddels genieten voor iedereen

Mara slaapt eindelijk goed door, eet redelijk goed voor haar doen en is gewoon zo'n lekker ding. ze trekt van iedereen de aandacht en knuffelt en kust er heerlijk op los met mama en papa. op haar 1e verjaardag deed ze haar 1e stapjes en ondeugend dat ze is. Stronteigenwijs ook maar dat is ook wel heerlijk. Ons kleintje is zo bijdehand en slim, onvoorstelbaar. we hebben onze handen er hartstikke druk mee maar wel vol met liefde :)

Groetjes Sabine

nu is het hier ook wel genieten, maar het heeft heeeeel lang geduurd voordat we onze draai allemaal hadden gevonden.
aleiyah was heel moeilijk de eerste tijd. ik kan dan ook echt niet zeggen dat ik de eerste 9 maanden van haar leuk vond.
maar toen ze 9 maanden was, verranderde er een hoop. ze werd makkelijker, ging eindelijk doorslapen en ze had haar draai in het gezin gevonden.
vanaf die tijd was het ook echt genieten!
inmiddels is ze nu ruim een jaar en een heerlijk vrolijk kindje wat nu lekker alles aan het ontdekken is. ze zegt al veel en vraagt de hele tijd: tit tat? wat is dat? en wijst dan ook met het vingertje naar alles toe hahaha.
in mijn vorige topic zat ik nog te vertellen dat ze nog niet kroop, en prompt, ze begint te tijgeren!!! sinds gisteravond kruipt ze nu!!! tis allemaal nog erg wennen voor der en valt ook vaak nog om, maar das juist zo leuk om te zien :D
ja, de leuke tijd is lekker bezig nu :D

liefs, do

Terug
Bovenaan