Heerlijk, heerlijk, heerlijk!

Hoi allemaal,

Ik ben zo blij en gelukkig, dat ik het gewoon even met jullie wil delen.
Esther had de eerste maanden duidelijk wat moeite om op gang te komen (honger, huilen, niet slapen, nog meer huilen, enz.), maar sinds een paar weekjes gaat het al veel beter. Ze huilt niet meer de hele dag, maar ligt heerlijk in de box, wipper of schommelstoel. Huilen doet ze alleen nog als ze honger heeft en mekkeren vooral als ze naar bed wil. Als ik haar op bed leg, gaat ze zonder protesteren slapen. Als ik haar weer uit bed haal, krijg ik eindelijk ook zo'n brede lach. Ze lacht sowieso de laatste tijd heel veel.
Na alle gebroken nachten...slaapt Esther nu al een week door! Hieperdepiep hoera!!! Soms nog één keer een huiltje tussen 5 en 6, maar verder helemaal niets meer! Nachtrust van 22.30 tot 6.00 uur...wauw!
Het enige wat ik de afgelopen tijd nog te 'klagen' had was dat Esther soms liever in de box of de schommelstoel wilde spelen dan met mama wilde knuffelen, maar sinds een paar dagen 'roept' ze me echt als ze in de box ligt en wil dan heerlijk even tegen me aan hangen.

En dan ook weer zulk mooi weer! Oh, volgende week is mijn laatste week verlof en daar ga ik nog eens even met volle teugen van genieten. Ben al een beetje mijn werk aan het voorbereiden en dat vind ik ook weer geweldig.

Oftewel...ik ben helemaal über-gelukkig!

Liefs,

Eveline

Heerlijk hè als alles lekker loopt!!! Teun heeft in het begin ook veel gehuilt en is ook wat vrolijker aan het worden. Toch huilt hij sinds 2 dagen weer veel want hij kan omrollen!!!!
Erg leuk maar hij kan niet terug,dus rolt hij om en ligt hij met zijn gezicht tegen de spijlen omhoog,tja dan is er paniek in de box of bedje. Ik lag me suf,eerst gooit hij heel zijn kontje omhoog (ligt dan op zijn buik) en dan laat hij zich naar de zijkant vallen,echt geweldig!! Helaas heeft hij nog steeds buikgriep,moet elke dag naar de HA om hem te wegen elke dag valt hij een beetje af maar het is nog net geen uitdrogen. Als hij thuis is zit er weinig leven in maar bij de HA ligt hij ineens te spartelen en te lachen ofdat hij weet dat hij anders opgenomen moet worden. Tja zegt de HA:hij is wel levendig,en dan lacht Teun weer net of hij denkt,zo het is gelukt ik mag lekker mee naar huis.
Wat is het toch een klein slim mannetje!!!!
Groetjes Mikkie.

Hahahaha, volgens mij snappen die kleintjes echt wel veel meer dan wetenschappers beweren, hoor! En wat knap van Teun dat hij zich om kan rollen.
Esther gilt moord en brand als ik haar op haar buik leg. En als ik haar op haar rug leg, blijft ze liggen en spartelt gezellig met haar armen en benen. Het is niet echt een kindje wat in bewegen geïnteresseerd is. De enige vorm van bewegen die ze leuk vindt is op de fiets of in de wandelwagen, haha!
Wel vervelend dat dat griepje zo blijft hangen. Maar als hij bij de ha nog genoeg energie heeft, zal het wel de goede kant opgaan, toch?

Groetjes,

Eveline

Hee Eveline,
Eindelijk, wat lekker zeg dat Esther door heeft dat ze met doorslapen haar papa en mama een groot plezier doet hihihiihi.
Ooit moest het er van komen he!!!

Mikkie, ik hoop nu voor Teun dat het de goede kant uit gaat, en dat hij snel opknapt!!

groetjes Sonja

Hallo!

Geweldig  toch, dat het allemaal lekker gaat! Ik ben stiekem een beetje jaloers, maar gelukkig bewijst jouw verhaal dat alle 'probleempjes' waarschijnlijk toch een keer ophouden. Geniet van je meisje en van het heerlijke weer!

Groetjes,
Dionne

Hoi Dionne,

Ook bij jou komt het zeker weten een keer goed! Ik dacht soms ook dat het nooit zou gaan gebeuren en vroeg me zelfs soms af waarom ik nou net een baby moest treffen die zoveel huilde en niets wilde (om me daar natuurlijk meteen mega-schuldig over te voelen want ik houd ook zoveel van mijn meisje). En toen was er een middag dat ze zelf opeens 2 uur in de box wilde spelen. En de dag daarna was ze zo lief, want ze wilde zoveel zelf spelen en ze huilde bijna niet. En opeens realiseer je je dat het al een paar weken zo gaat. Dan kan het grote genieten echt helemaal gaan beginnen en kom je weer tot rust.

Ik hoop voor jullie dat dat moment snel komt!

Liefs,

Eveline

Ha Eveline,
fijn is dat he als het allemaal lekker loopt. Is ook wel errug fijn als je zometeen weer gaat werken. Want poeh... er komt toch stiekem veel op je af. Ik merk dat ik meer moeite heb om het overzicht te houden en dingen te onthouden. En ik ben ook weer erg moe van dat plannen en nadenken. Gelukkig morgen weer een dag vrij.
Verder ben ik wel stikgelukkig hoor met mijn ventje en blij dat alles hier verder super loopt.
Groetjes Veerle

Fijn zeg!

Kan je nog even lekker genieten en bijtanken voordat het grote loslaten gaat beginnen. Je zegt dat je er zin in hebt, zie je er niet ook tegenop? (of ben ik zo'n teut...)
Geniet er lekker van en ben beeeeeeere trots op je meid!

Rosanne

Terug
Bovenaan