Heerlijk mama en kind moment (foto, wie volgt?)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Hebben jullie ook van die foto's dat als je ze ziet je weer even moet lachen en terug denkt aan het moment?

Ik heb ook zo'n foto en wordt dan helemaal warm van binnen..
Dit was in het Stadspark van Breda en Kay kon  nog maar net stevig lopen aan een handje. Ik pakte hem destijds net iets onder de armen en rende dan heel snel met hem een rondje zodat zijn voetjes amper de grond raakte, geweldig vond hij dat (en nu nog). Hij lachte dan zo hard dat je mensen die er in het gras zaten er de slappe lach van kregen.. Heerlijk,.. Wat kun je dan strots zijn..

Mogen we meegenieten van jullie momentjes?

Esmé mv Kay

Wat is het toch fijn om zo te genieten van je kindje.
Ik herken het gevoel!!!

Hier nog zo’n momentje:

...samen op de glijbaan, jeeeeeehhhh

Wat een leuke foto's! Onze momentjes zijn er wel, maar worden meestal niet vastgelegd op de gevoelige plaat, hahaha. Hier nog eentje van april.

Opa en Oma-dag op het kdv.

Groetjes,
Nelly.

Zo is het hier 's middags rond een uurtje of half vier (en anders na het eten) het stoei kwartiertje op de fat-boy. De grootste lol hebben we dan

Weekendje weg met de familie; saampjes nog even voetbal kijken (zie schittering van de tv op de foto) voor het slapen gaan....

hier annique die spontaan een kus wil geven .. AU neus
het snotje op haar neus neem ik maar even voor lief hihi want annique knuffelt niet zo snel uit zichzelf. dus daar moet je dan wel even extra van genieten.......

liefs sandra

Dit is een van mijn allerliefste foto's. Ik was toen 26 weken zwanger van Elize en werd opgenomen in het ziekenhuis (dat verhaal kennen jullie). Omdat Hjerre toen een virale huidontsteking had, mocht hij niet naar het ziekenhuis komen. Ik miste mijn kleine mannetje meer dan vreselijk!! Tot op een ochtend Har mij meenam naar beneden om wat drinken te kopen, ik stap uit de lift en daar......staat mijn prachtige kleine mannetje!!! Wat was ik ontzettend gelukkig.....ik huil niet snel maar toen wel....en nu weer.......
Har had hem gewoon stiekem meegenomen...hihihihi

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan