Heerlijk ons kereltje is weer thuis!!

Hoi allemaal,

Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden dus hier zijn we weer.
Afgelopen maandag mochten we onze kleine man dan eindelijk weer mee naar huis toe nemen.. De antibiotica kuur mochten we thuis afmaken.    
Vanaf zaterdag was hij gelukkig al weer de  "oude".
Wel moeten we maandag met hem terug voor een echo van de buik, blaas enz.. om te kijken of alles goed is aangezien een urineweginfectie niet gauw voorkomt bij kleintjes en al helemaal niet bij  jongetjes..

Nu zijn we weer vollop aan het genieten van ons gezinnetje!!

groetjes Pally

hey hoi,

wat leuk zeg dat je manneke weer thuis is...hopelijk kun je nu volop genieten zeg....

maar wat ik wel raar vind is dat ze zeggen dat een urineweginfectie niet vaak bij jongetjes voorkomt.....hier in de buurt ken ik nl al een paar jongetjes en 2 jongetjes uit onze vriendenkring hebben allemaal als baby een urineweginfectie gehad.....hier zeggen ze dus dat het een echte jongenskwaal is.....hahaha zow dubbel allemaal wat ze in die ziekenhuizen zeggen....

maar wel een goed gevoel dat ze je manneke nu in de gaten houden hoor...

suc6

Liefs Denise

Hoi hoi Pally,

Ach germ , lees nu pas dat je kleine uk in het ziekenhuis lag!!!
Wat vreselijk voor jullie!! En voor hem natuurlijk!!
Gelukkig is hij nu thuis en kan hopelijk het genieten beginnen...Hoe gaat het eigelijk met je? Beetje hersteld van de bevalling?? En hoe reageerd jullie meid??
Veel succes maandag! Hopelijk is dan alles voorbij!

Fijn weekend!

Groetjes Lonneke!

Heee Pally

Wat heerlijk dat je mannetje weer thuis is! Geniet maar extra en hopelijk valt het morgen allemaal mee bij de controle.

Wat ik je nog wilde zeggen: neem wel de tijd om het een plekje te geven hoor, het is niet niks als je kleine baby'tje opeens bij je weg moet en  je hem over moet laten aan anderen al weet je verstandelijk heus wel dat dat het beste is..). Iedereen is natuurlijk anders, maar ik kan dit soort verhalen nog steeds niet lezen zónder terug te denken aan de eerste 10 dagen met Gijs (die ook in het ziekenhuis lag toen).

Liefs en knuffel je schatje maar lekker veel!
Susan

Terug
Bovenaan