Heerlijk uitgeslapen

Hi dames,
Gaaaaaaap, wat heb ik heerlijk geslapen, ik ben vannacht om kwart over twee naar bed gegaan en werd vanochtend wakker om iets over tienen door mijn meisje.
Gister rond twaalf uur naar bed gebracht en de dame heeft aan een ruk geslapen. Oh wat is dat fijn af en toe, morgen wel even wekker zetten, anders kom ik helemaal in de war met schema.
Normaal wordt ze net iets na negenen wakker, en vandaag heb ik dus heel erg geboft.
X

Ben zooooooo jaloers!!!!!!
Linde is al een paar nachten aan het spoken, we proberen de laatste fles weg te laten en dat is niet zo'n succes.
Vanavond gewoon weer een late fles en wie weet?
Ben zelf ook nog ziek dus heb mijn nachtrust even nodig.
Maar het is je gegund hoor, heerlijk toch!
groetjes Danielle.

lekker he...
Merel werd vanmorgen om kwart v 7 al wakker..hup flesje..terug naar bed en ik heb ook nog heerlijk tot 9 uur geslapen en merel tot 10 uur!

Komt n dag wanneer dat helaas niet meer zal kunnen..
(ja en over  heel veel jaren weer wel als de kids tieners zijn)

Ben ook zoooooo jaloers. (gezonde jaloezie hoor, ik gun het je ook van harte!) Vanaf 2 uur vannacht heb ik ieder uur naast zijn bedje gestaan. Hij is ook wel een beetje zielig hoor, heeft een behoorlijke snotvoorraad in z'n hoofdje. Maar ik ben echt gebroken. Hopelijk vannacht een beter verhaal.
Liefs Phira

Ik kan me voorstelen dat je heerlijk geslapen hebt..
Toen onze meid in het begin door begon te slapen was het ook iedere morgen een genot om wakker te worden. De laatste paar dagen slaapt chloë van ongeveer 19.00 uur tot ongeveer 8.30/9.00 uur .
Wat een LUXE!!

Geniet er van .
groetjes pally

Hoi hoi

Hier ook nog een uitslapertje!
Stef wordt meestal rond 09.00 wakker. Soms iets eerder, soms iets later. Als hij dan gewoon lekker ligt te kwebbelen, laat ik hem nog even lekker liggen en ga ik vast een fles maken enzo. Heel relaxed allemaal. Gelukkig ook maar, want ik ben helemaaaaal niet goed in opstaan, dus nu kan ik rustig aan gaan wennen als het eerder wordt.

Liefs Annet

Terug
Bovenaan