Heerlijk verlof!!!

Hallo allemaal,

Enidenlijk is het zover, ik heb zwangerschapsverlof!!
Ik moest eigenlijk dinsdag nog werken, maar heb gisteren voor iemand anders gewerkt dus ben ik dinsdag vrij!
Zojuist mijn collega's gedag gezegd en succes met de drukte voor kerst en oudjaar(ik werk in een bakkerswinkel).
Nu voor het eerst genieten van een kerst zonder drukte(alhoewel mijn man is bakker en heeft het nu al superdruk)
Lekker meer tijd voor onze zoon en voor mezelf want ik was er echt wel aan toe.
Ik heb al vanaf de 11e week bekkeninstabiliteit en werkte op het laatst nog maar 9 uur, omdat het anders niet meer ging.
Maar afgelopen week was ik zo op dat ik echt niet meer langer had gekund.

Maar voor wie is het verlof ook al in zicht?

Groetjes Willek 33+2 weken zwanger

Over 2 weekjes mag ik me bij je voegen! En ik kijk er ook echt naar uit kan ik je zeggen!
Sinds kort wel iets minder gaan werken.
Woensdag een uitgebreide groeiecho en als de kleine dan niet genoeg gegroeid is stop ik meteen.
Maar ik hoop wel dat ik mijn werk netjes kan afronden. Zijn nu toch maar halve daagjes.

Maar geniet lekker van jouw vrije kerst en oud en nieuw! En van jouw verlof natuurlijk.
Nog even en dan is het weer gedaan met de rust ;-)

Groetjes Suus

HI,

Ik moet nog 3 weken (in totaal 7 dagen). Dan ga ik ook met verlof. Ik ben er aan toe. Ik heb tot een week of zo geleden werkelijk weinig last gehad van mijn bekken (pijn was goed te doen nadat ik bij de fysio was geweest), maar het wordt met de dag erger. Rustiger aan doen... hoe? Ik loop al als een slak, til de kleine zo weinig mogelijk, doe bijna niks in huis... maar goed... straks drie dagen in de week voor mezelf, heerlijk!

Geniet allemaal van het verlof.

Gr. Tamara.

Hai

Ik mag nog 2 weken werken in totaal maar 4 dagen niet zo heel veel dus maar kan niet zeggen dat ik het erg vind. Heb een verschrikkelijk half jaar gehad (schoonmoeder ernstig ziek) en ben nu toe aan tijd voor mezelf. Dus kan niet wachten op de jaarwisseling 1 januari mijn laatste werkdag..
Iedereen lekker genieten van het verlof er komt een drukke tijd aan!
Groetjes Susan

he willeke,

ook hier al verlof. 23-12 mijn laatste werkdag gehad. kerstdagen waren wel vermoeiend. nog 1 week dochter thuis en dan gaat zij naar de grote school. heb ik 'alle' tijd om me rustig op de 2e voor te bereiden.

gr ellen

Terug
Bovenaan