Heerlijk vooruitzicht en......... over lieve ouders gesproken

A

Anoniem

Guest
Eén keer per jaar doen mijn man en ik een huizenruil met mijn ouders. Zij komen in ons huis en wij gaan naar Maastricht.... En dat doen we zonder kinderen, die blijven lekker thuis!

We vertrekken donderdagavond als de kindjes in bed liggen en komen zondagmiddag weer thuis: heerlijk uitslapen, lekker uit eten, naar de film, winkelen en uuuuuuren lopen in de ardennen. Ik heb er zo ongelovelijk veel zin in. Tuurlijk mis ik die kruimels, maar het is maar een paar daagjes en om weer even met z'n tweetjes te zijn is natuurlijk ook weer een keer super....

Maar dat is alleen mogelijk op deze manier omdat mijn ouders hier naar toe komen en een paar dagen ons huishouden bestieren, ze zo dol zijn op onze kinderen (en vice versa!) en dit allemaal nog kunnen en willen doen. Ik ben zo blij met ze en zo trots op ze. Sinds ze opa en oma zijn geworden heb ik nóg meer bewondering voor ze.

Nog meer meiden hier die zo bevoorrecht zijn?

Groetjes
Susan

oh wat een goed idee! heerlijk vooruitzicht! het is zo lekker om lekker uit te kunnen slapen en weer eens je eigen plan te trekken!

geniet ervan!

liefs Jenneke

Hoi Susan,

Dat is echt super !! Tja mijn ouders wonen hier 10 minuutjes autorijden vandaan, dus woningruil zit er niet in. Maar mijn mam's en pap's zijn ook echte oma en opa. Ze doen alles voor die twee jongens. Zelfs vandaag, mijn moeder heeft op dit moment de griep en ligt dus echt op bed, wat doet vanavond belt ze om te vragen hoe het met Milan is. Vond ik zo lief, terwijl mijn vader even daarvoor had gebeld om te vragen hoe het met Milan was en om te zeggen dat mama rond de 40 graden koorts had....

Groetjes Jolanda

Oh wat fijn zeg, dat jullie het zo kunnen regelen. Dat zit er hier jammer genoeg niet in.

Gr. Natasja mv Jamie

Lekker zeg,even lekker met zijn tweetjes eruit,heerlijk!
Ik ben wel bevoorrecht wat betreft moeder en schoonmoeder,die passen geregeld op en zijn stapel gek  op de kids,ook slaapt de oudste geregeld bij één van de oma's.
Lekker is dat hoor,dat je altijd op de oma's terug kan vallen,Ik zou  ze voor geen goud  willen missen!
Groetjes Tanja

Dat is een goeie regeling !!

Mijn ouders zijn ook echt stapel gek op hun kleinkind. Kasper is daar dan ook regelmatig. Als ik   een baan heb gaat hij ook 1 dag in de week naar mijn ouders.

liefs Pauline

Terug
Bovenaan