heerlijk we zijn weer zwanger

hoi allemaal ,

na bijna een jaar oefenen , zijn we weer zwanger ,
wij zijn 37 en hebben erg naar dit moment uitgekeken.
we hebben al 2 dochters 1 van 14 en 1 van 7 ,
en nee mijn vrouw heeft geen cyclus van 7 jaar
door omstandigheden loopt het zo zoals het nu loopt ,
en we zijn er Super blij mee.

mijn vrouw is nu 5 weken best wel pril nog ,
en de grootste grap is dat ze 1 april is uitgerekend

wanneer vertelde jullie eigelijk het aan de familie ?

mijn vrouw denkt steeds dat 37 wel erg oud is om een kind te krijgen , maar ik zie zat ouders om me heen die of net zo oud zijn , of ouder , zo raar is het toch ook weer niet , voel me nog hartsikke jong , en vind het heeeeeeeeerlijk weer zo'n kleine dr bij!


nou groetje's   jaap + vrouw
 
Hoi Jaap + vrouw,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!!

Dat leeftijdsverschil van de kinderen heeft ook wel weer voordelen hoor. Bij ons is nu ook de derde op komst, als het goed is over 2 weken is het zover.
Onze dochter is nu bijna 13 en onze zoon 7,5. M'n dochter beleefd deze zwangerschap ook helemaal mee.

Ik wens jullie een fijne tijd toe als gezin, geniet van deze bijzondere tijd.

Groetjes,
Sandra
 
Geweldig he die 1 april. Ik heb echt het gevoel wat een leuke grap. Ik zou het ook heel leuk vinden als mijn kindje echt op 1 april gebroen wordt.

Zelf ben ik 35 en dat vind ik voor mij ook al oud. Zo had ik het me nooit voorgesteld toen ik aan kiddies begon. Maar goed soms lopen de dingen zo en ik ben er in ieder geval heel blij mee.

Miep


 
Hallo Jaap en vrouw,

allereerst van harte met "jullie" nieuwe zwangerschap.
Ik ben zelf ook 37 en nu in verwachting van mijn 1e kindje......
ach wat is oud...... laten we het zo zeggen we hebben al wel veel meegemaakt en gezien zodat je je kindje daarvan ook veel kunt meegeven.

Doe de groeten aan je vrouw en kinderen en geniet vooral van alles wat er nu op je pad komt !
 
Hoi Jaap

H\Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat is oud inderdaad, ligt helemaal aan je zelf. Ik ben nu 33 en over 30 dgn uitgerekend van de eerste. Ikzelf heb wel altijd gezegd dat ik voor m'n 35e kinderen wil omdat ik me anders te oud voel, maar dat is mijn eigen mening. Mijn zus is nu 35 en net bevallen van haar 2e (bij haar 2e man). Haar man heeft een zoon van 17 en een dochter van 14 en zij nog een dochter van 7, wel erg makkelijk want de twee oudste helpen mee met het voeden en verschonen enzo....haha

We hebben het onnze ouders gelijk verteld en de rest na 3 maanden. Wel leuk trouwens om vrienden en bekenden een kaartje te sturen met 1 april krijgen we gezinsuitbreiding.....ben benieuwd hoevell mensen denken dat het een grap is....lol

Geniet lekker van julllie zwangerschap

Groetjes Lilian (35+5)
 
Terug
Bovenaan