Heerlijk weekendje weg geweest!

Wij zijn afgelopen weekend naar Noordwijk geweest,met zijn tweetjes!
De kids bleven lekker bij opa en oma en wij hebben heerlijk genoten!
Het weer was natuurlijk super,dus terrasje gepakt,uit eten,heerlijke strandwandeling gemaakt...
Zondag hebben we de zwarte markt in Beverwijk onveilig gemaakt,was ook erg gezellig!
Hier nog een impressie van ons top weekend!

Wat geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. En wat een geweldig uitwaai weertje hadden jullie. Was dit de eerste keer dat jullie zonder de jongens weg waren ?
Wij hebben het dit jaar ook voor het eerst gedaan, zo zonder de jongens weg, ik vond het wel een heel raar idee dat ik lekker op een terrasje zat en oma en opa met de jongens thuis. Maar het heeft ons wel de gelegenheid gegeven om eens echt tijd voor elkaar  te hebben, heerlijk !!

Groetjes

hey meis,

wat een heerlijk weer was het ook he afgelopen weekend....jullie hebben dus dubbel kunnen genieten hahaha van elkaar en van het mooie weer

Het lijkt mij echt maf hoor om een   weekendje zonder Yoëll weg te gaan....maar van de andere kant is het natuurlijk ook af en toe weleens goed.....

Liefs Denise

You did it, you did it!!!! En dat viel dan ook nog reuze mee toch, een weekendje weg zonder je mannetjes?

Het gezelschap, het weer en het hotel werkten lekker mee zo te zien, jullie zien er stralend uit!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan