Heerlijk weekendje!!!

A

Anoniem

Guest
Ik was zaterdag vrij om lekker met manlief en mijn broertje en zijn vriendin naar Amsterdam  te gaan. Lekker shoppen 's middags en 's avonds naar het concert van Justin Timberlake in de Arena.
Lekker geshopt voor mezelf en de meiden ( die waren bij opa en oma ).
Ik heb Linde's naam in houten letters gekocht,  ze zijn  niet zo groot maar erg leuk, ze hebben ze bij Sissy Boy Homeland voor € 2,50 per stuk.
Het concert was helemaal geweldig, heerlijk de hele avond dansen samen met mijn mannetje (mijn broertje had zitplaatsen!).
Zo lekker even met z'n tweetjes iets leuks doen zonder de kinderen, natuurlijk was ik wel heel blij om ze vanochtend weer te zien.
Nu zijn  we allebei helemaal brak, zouden we dan toch oud worden of moeten we gewoon vaker zoiets doen??? ik ga voor het laatste
Ik hoop dat jullie ook een leuk weekend hebben gehad!

groetjes Danielle.

Lekker he, zo een avond weg. Ik heb het ook ooit nodig om even bij te tanken en doen het ook regelmatig... en idd ook brak de dag erna en ben pas 22.. zucht.

En gaaf joh! Justin Timberlake!!

Lekker zeg dat jullie zo genoten hebben en inderdaad moet je eigenlijk vaker doen.

Groetjes sandra

Heerlijk hé even zo ´n dagje samen.
Maar toch het naar huis gaan en de kleine weer zien, vinden wij het aller leukste
Erg hé die moeder gevoelens....

Terug
Bovenaan