heerlijk wezen shoppen!

Soooo wat ben ik vandaag verrast!
Mocht samen met mijn moeder en me vent mee gaan shoppen!
Dan zul je denken ja logisch is toch ook een keer nodig.
Maar ik had me nooit kunnen bedenken dat wij in deze situatie zoals we nu zitten schuldsanering ect. echt nieuwe spullen konden kopen. Was daar ook helemaal niet vanuit gegaan. En eigenlijk al veel bij elkaar gesprokkeld.
Maar vandaag mocht ik een nieuwe kinderwagen uitzoeken!Woooow dat had ik echt niet durven dromen het is uiteindelijk de x-adventure hip/hop geworden in het paars!Ik ben hier zoooo blij mee en nu al kei trots op dat mijn dochtertje dadelijk daarin mag!Kregen er een gratis verzorgingstas bij. ook nog meteen het 1e pakje gehaald en waskussen met 3 hoezen.
Heb nu alle grotere spullen bij elkaar en kan ik volgende week als de babykamer op kan halen alles op zijn plaats gezet worden.
zo een beetje lang verhaal geworden hihi maar ben zo enorm blij,maar ook best wel moe haha van al dat shoppen.

Hey mama van Leroy,

Wat lekker dat je nu ook lekker kon shoppen. Ik ken dat wel met de schuldsanering, we zitten er gelukkig zelf niet in. Want we kunnen het zelf rondbreien maar het scheelde niet veel.
Dus ook hier veel via via via spulletjes gekregen. En lang gewacht om de eerste pakjes te kopen. Maar afgelopen donderdag toch echt de eerste NIEUWE pakjes gekocht. Dat vond ik zelf wel een heel lekker en fijn gevoel....
Dat de rest 2e hands is maakt me niet uit, maar het eerste pakje..... :))
En nu lekker uitrusten he!

@ mamaleintje: ja idd het is ooit passen en meten en ook wij hebben veel gekregen en heb ook geen problemen met 2e hands, maar idd het 1e pakje MOEST nieuw hihi en ja dan nu mijn trots van een kinderwagen echt super!

@ mamanice: ja was helemaal verkocht toen ik m zag, genieten doe ik er dadelijk zeker van als ons wondertje daarin mag;)

Ik hou totaaaal niet van (buiten) shoppen, dus zit ik het hele internet af te lopen.. Er zijn zoveeeel goedkope dingetjes te vinden meid. Kijk wat je budget is en probeer jezelf en je babytje te verwennen. Ook marktplaats heb je erg veel leuke dingetjes die (bijna) niet gebruikt zijn!!!! Ben in ieder geval wel heel erg blij voor je dat het gelukt is met het shoppen tot dusver!!! :)

Terug
Bovenaan