Heerlijk zitten janken....

A

Anoniem

Guest
Heb net weer een keer babyboom zitten kijken op uitzending gemist. Een tijd niet gedaan, maar ben lekker alleen thuis en had er 'zin in'.
Heb rond deze tijd ook mijn ei (slijm gaf gisteren aan, ovutest nog niet positief geweest...), dus zo blijf ik even helemaal in de stemming. Pfff... Alsof ik vergeet waar w emee bezig zijn... :)

De hele aflevering weer met tranen over mijn wangen zitten kijken. Niet omdat ik het anderen niet gun, niet omdat ik zelf de hoop soms verlies. Juist omdat ik het me inmiddels zo goed voor kan stellen hoe het is om maar niet zwanger te worden, terwijl de onderzoeken je blijven vertellen dat alles goed is en je allebei gewoon vruchtbaar bent.
En dat terwijl wij nog niet eens met IUI ed bezig zijn...

Lucht wel ff op, zeg, ff een heerlijke jankpartij! Heb het zo druk gehad de afgelopen weken dat ik eigenlijk nauwelijks met mezelf bezig ben geweest.

Nu besef ik ook meteen weer hoe graag we eigenlij keen kindje willen, een lief klein minimensje om voor te zorgen.

Zo, kan er nu weer even tegenaan, maar vanavond niet kijken! Kijk wel weer en keer lekker alleen in mijn ochtendjas op de bank op uitzending gemist!

Nu lekker douchen en er straks weer fris tegenaan!

Liefs Daisy

Ik ga ook niet kijken, moet werken. vorige week wel gezien en ook ik had er een rotgevoel bij. Herken je verhaal helemaal. Je gunt het een ander ook, maar jezelf ook!!Lieverd, kwel jezelf maar niet en ga lekker in bad vanavond of gewoon een film kijken met een wijntje erbij! Nu kan het nog zeg maar ;-). Hier ook weer op het wachtbankje tot 17 juli. Grrrr...word er gek van!!

Ik heb precies hetzelfde als ik babyboom kijk! Aan de ene kant wil ik wel kijken maar aan de andere kant ook niet omdat hun (meestal) wel zwanger zijn/ worden en wij niet.
Het doet zeer om te zien hoe gelukkig hun er mee zijn.
En natuurlijk gun ik het ze ook maar toch doet t zeer.

Wanneer kunne jullie met iui begonnen?
Liefs, Mariel

@ Mariel, ik heb 16 augustus de kijkoperatie (mag volgende cyclus niet zwanger worden). Als ze niets vinden, zal de IUI waarschijnlijk (al weer zo'n vaag woord waar ze in het ziekenhuis mee gooien) binnen een paar maanden beginnen.
Als ze wel wat vinden wordt het (meteen of in een 2e operatie) weggehaald en dan is het daarna nog 6 tot 8 maanden zelf proberen.

Al met al gewoon de operatie even afwachten en dan hoor ik het wel verder.

Met al het geduld dat we nu hebben, moeter uiteindelij kwel een heel mooi kindje geboren gaan worden! ;-)

Liefs

Het was ook ern heftige afleveting he! Ik jank ook altijd zo snel dan! Maar is soms wel goed en fijn, wij zijn pas net bezig maar toch... Ik kijk vanavond wel hor! Succes met alles,ik heb mn ei ook binnenkort, zelfde verhaal qua slijm en ovu-test!

Liefs kim

Dan kunnen we elkaar de hand schudden Kim, haha!
Vervelend, he, als je ei zo onduidelijk is. Ik ben toch maar van mijn lichaam uitgegaan en heb druk geklust gisteravond (en de dag daarvoor) Vanavond even niet en dan morgen weer. Dan heb ik 'alle eisprongen' gehad, haha!

Liefs Daisy

Ik ga ook kijken vanavond! Gelukkig heb je nu vakantie, dus kun je even uitrusten en er dan weer tegenaan! Hier ook hetzelfde verhaal met slijm en test, wanneer hebben jullie je NOD? Ik heb nu al 6 dagen een licht positieve ovu-test, het is de eerste keer dat ik ze gebruik, maar denk dat wij altijd te vroeg klusten....... Liefs Chantal

Hier 16 juli nod. Heb gisteren duidelijk het juiste slijm gehad, maar vandaag pas een ovutest met 2 donkere strepen. Dat zou betekenen dat mijn ovulatie volgens de test 1 à 2 dagen later komt dan de ovulatie volgens mijn lichaam (slijm). Allebei is het nav hormonen neem ik aan, dus welke ik nou moet geloven???
We blijven gewoon klussen, gisteren en eergisteren geklust, vandaag even rust en morgen weer aan de slag!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan