A
Anoniem
Guest
Goh dat was weer een super weekend zeg!! Wij zijn (zoals sommige al weten) een lekker weekend naar Volendam geweest.
En echt de toerist uitgehangen in eigen land hahaha.... We zijn dan ook op de foto gegaan met volendamse kleding..hihi..grappig. Jennifer was geheel onder de indruk, want ze zei niets meer en was heel stil... Helaas dan ook niet lachend op de foto....maar de foto's zijn wel leuk geworden. Ik kan ze helaas niet laten zien..heb geen scanner!
We zijn ook naar een klompenmakerij en een kaasboerderij geweest.
En Jennifer heeft wat nieuwe woordjes geleerd.. ze kan nu de "sch" zeggen dus schaap schaap schaap tegen elk diertje haha lig helemaal in een deuk... En als haar nichtje zich ging verstoppen zei ze "weg" en "opt" (=verstopt)
Heerlijk gewandeld over de dijk (wel koud, maar ook weer lekker uitwaaien)..
Ennnnn..... nu komt ie... Wij hebben Jan Keizer op de fiets gezien..hahaha..
Nou jullie lezen wel dat we enorme lol hebben gehad!!! Veel gelachen.....
Dat wilde ik ff kwijt.
Liefs
Ilone en Jennifer
En echt de toerist uitgehangen in eigen land hahaha.... We zijn dan ook op de foto gegaan met volendamse kleding..hihi..grappig. Jennifer was geheel onder de indruk, want ze zei niets meer en was heel stil... Helaas dan ook niet lachend op de foto....maar de foto's zijn wel leuk geworden. Ik kan ze helaas niet laten zien..heb geen scanner!
We zijn ook naar een klompenmakerij en een kaasboerderij geweest.
En Jennifer heeft wat nieuwe woordjes geleerd.. ze kan nu de "sch" zeggen dus schaap schaap schaap tegen elk diertje haha lig helemaal in een deuk... En als haar nichtje zich ging verstoppen zei ze "weg" en "opt" (=verstopt)
Heerlijk gewandeld over de dijk (wel koud, maar ook weer lekker uitwaaien)..
Ennnnn..... nu komt ie... Wij hebben Jan Keizer op de fiets gezien..hahaha..
Nou jullie lezen wel dat we enorme lol hebben gehad!!! Veel gelachen.....
Dat wilde ik ff kwijt.
Liefs
Ilone en Jennifer