Heerlijk....

A

Anoniem

Guest
Goh dat was weer een super weekend zeg!! Wij zijn (zoals sommige al weten) een lekker weekend naar Volendam geweest.

En echt de toerist uitgehangen in eigen land hahaha.... We zijn dan ook op de foto gegaan met volendamse kleding..hihi..grappig. Jennifer was geheel onder de indruk, want ze zei niets meer en was heel stil... Helaas dan ook niet lachend op de foto....maar de foto's zijn wel leuk geworden. Ik kan ze helaas niet laten zien..heb geen scanner!
We zijn ook naar een klompenmakerij en een kaasboerderij geweest.

En Jennifer heeft wat nieuwe woordjes geleerd.. ze kan nu de "sch" zeggen dus schaap schaap schaap tegen elk diertje haha lig helemaal in een deuk... En als haar nichtje zich ging verstoppen zei ze "weg"   en "opt" (=verstopt)

Heerlijk gewandeld over de dijk (wel koud, maar ook weer lekker uitwaaien)..

Ennnnn..... nu komt ie... Wij hebben Jan Keizer op de fiets gezien..hahaha..

Nou jullie lezen wel dat we enorme lol hebben gehad!!! Veel gelachen.....
Dat wilde ik ff kwijt.

Liefs
Ilone en Jennifer

Wat fijn dat jullie weekend geweldig was. Ik zei toch dat Volendam zo leuk was! Kai gaaf dat je ook zo'n foto hebt laten maken (de mijne kan ik op de een of andere manier ook niet plaatsen, krijg hem niet op hyves). Wij vonden Volendam ook echt helemaal leuk en vooral omdat het zo HOLLANDS is, klompen, kaas, paling, foute foto's. Heerlijk gewoon.

En wat goed dat jullie meiske wat klanken erbij heeft geleerd. Ilona haar nieuwste woordje is: Nee. Ha ha ha!

Liefs Miranda

Hoi!! Klinkt goed zeg!! Ben als klein kind in Volendam geweest, maar zou er best wel weer eens naartoe willen.

Zijn jullie het hele weekeind geweest, met een overnachting erbij?

Ja zeker van vrijdag tot en met maandag.

Zo relaxed, want dan hoef je pas maandagochtend in te pakken en heb je nog de hele zondag om leuke dingen te doen!!!

Zijn julle in een hotel geweest of in een huisje? Was dus wel goed te doen met de kleine? Lijkt mij namelijk ook heel erg leuk om te gaan doen!!

We hebben het via Roompot geboekt. Er is daar een park genaamd Marinapark Volendam. Met allemaal van die leuke huisjes...We hadden een 6persoonshuisje (2 verdiepingen).

Ik moet wel zeggen dat er niet echt veel te doen was voor die kleintjes... Er is een kleine zwembad (geen glijbaan of dergelijke alleen een mand met wat speeltjes) Op het park zijn er wel kleine speelveldjes maar deze zijn meer voor de wat oudere kinderen glijbaan+schommels). Nog een winkel, restaurant, kapper, snackbar, maar dat is het dan. Langer dan een weekend zou ik er niet willen zitten, maar voor een paar dagen is het echt prima !!!
En op loopafstand (10 min.) naar het centrum Volendam. En je zit aan het water dat heeft ook wel wat....

Hoi Ilone,

Wat ontzettend geweldig klint het allemaal. En zo te horen hebben jullie flinke lol gehad. Heel jammer dat je die foto niet kunt plaatsen, ben namelijk wel erg benieuwd. Als wij met PSV tegen Volendam moesten voetballen dan was het de enige wedstrijd waarbij we een paar uur eerder vertrokken. We mochten dan eerst lekker het dorp in en daarna naar de wedstrijd. De laatste keer was na het toeristenseizoen. Het dorp werd meteen helemaal overgenomen door supporters :) Echt heerlijk daar!!! Lekker visje eten, even shoppen en dan de kroeg in. Geweldig gezellige mensen ook.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Das ook lache.. een invasie in Volendam haha...
Zeg eens ff een vraagje, want slaapt Marissa nog bij jullie op de kamer?
Jennifer sliep namenlijk dit weekend nu wel bij ons op de kamer, maar jemig... ik werd echt vaak wakker... Jennifer wordt 's nachts dus wel eens wakker en dan gaat ze ff kletsen ofzo en valt dan wel weer in slaap... Maar bij elk zuchtje werd ik toch wel wakker hoor.. Das dus echt niets voor mij..hihi.. deze week maar weer een beetje bij slapen hahaha....

gr. Ilone

Terug
Bovenaan