heerlijk.....

Ik heb vannacht in totaal bijna 8 uur geslapen! Stef kwam pas om 4.30 uur ( had toen 5 uurtjes geslapen) en lag om 5.00 uur alweer lekker in zijn bedje te slapen (is een record!) en ik sliep ook gelijk weer in. Om 7.45 uur werd ik pas gewekt door onze oudste zoon die wakker was, dus die had ook lekker uitgeslapen!
Heb nu het gevoel er weer even tegen te kunnen. Maar hoop natuurlijk op meer van zo'n nachten.

Groetjes,
Susan (mv Tijs 2-8-06 en Stef 29-7-08)

dat klinkt jaloers makend! Heerlijk zeg! Wat fijn voor je...

Ik zei vandaag nog tegen mijn liefde, hoe zou je dit (het hebben van zo'n kleine baby) nou kunnen combineren met nog een kind... respect dus alom! Mijn zoontje is nu 2 weken oud en ik loop echt op mijn tandvlees. Sleep me de dag door... dus verlang ook echt na een nacht van 8u!

Hoi Saskia,

Ik heb een bericht gezet onder je andere bericht over hoe het met je gaat. Het is voor ons nu echt veel minder zwaar dan bij de eerste. We hebben wel het geluk dat de oudste nu heel makkelijk is en 's avonds om 19.15 u naar bed gaat en over het algemeen de hele nacht door slaapt. sinds de geboorte van Stef (nu 5.5 wk) is hij maar 2x 's nachts wakker geweest. Hij slaapt gewoon door het gehuil heen, dus dat is echt heel fijn.

Echt meid, er komt met een paar weken steeds meer ritme in. Stef is vaak 's nachts ook nog aan het spoken geweest, maar de laatste week gaat het heel goed en komen wij dus ook wat meer aan onze rust toe.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan