HEERLIJK!!

Na een aantal moeilijke weken met Indy, gaat het nu super goed!! Ze wilde al weken niet spelen en alleen maar ge-entertained worden door mij of de dvd speler... Gelukkig is dat nu over, ze speelt weer lekker zelf! Ze speelt ook echt, eerst las ze eigenlijk alleen maar boekjes zelf. Slapen gaat ook heel goed nu, ze wordt steeds rond 8 uur pas wakker. Ze zit ook zo lekker in haar vel, ik kan zo van dr genieten!! Heerlijk! Hebben jullie dat ook, dat je zo trots en gelukkig bent als je naar je dreumesje kijkt?

Liefs

Hey hey,

Wat heerlijk voor je inderdaad dat het zo super goed gaat.
Hier is het sinds een week juist andersom,Nynke wilt de hele tijd door mama ge-entertained worden en slaapt amper.
Zo sliep ze altijd 2 x per dag nu is het krap 1x een half uurtje en wordt dan huilend wakker.
Normaal praatte ze altijd zodra ze wakker werd.
"savonds slaapt ze wel door maar wordt ze 5 of 6.00 'smorgens al wakker!!
Ze is wel ontzettend lief hoor verder geen problemen ik denk alleen dat dit weer een fase is.

Liefs Zonnetje

Hoi hoi,

Gelukkig dat het nu zo lekker goed.
Ik heb dat ook hoor, dat trotse en gelukkige gevoel. Het gaat hier al een tijdje lekker (na een flinke hang aan mama fase). Goed ritme hier en ze weet nu ook beter zelf te spelen. Ze ontdekt ook zoveel. En dan het praten...ze ratelt al heel wat af, maar ik blijf genieten van die uitspraken en nieuwe woorden die ik hoor.

Groetjes, Bianca

heyhey

wij fijn dat ze zichzelf nu weer weet te vermaken.
ook wat meer rust voor jou :D

ja, dat gevoel ken ik.
ben apentrots op mn kleine meisje. bij eigenlijk alles wel wat ze doet.
nu is ze (eindelijk) veel aan t praten.
elke dag leert ze weer meer woordjes.
oh, wat kan je dan trots zijn zeg :D

nathalia wordt altijd om 8 uur wakker.
vanochtend mochten we uitslapen.
om half 10!!!!!!!!!!!!!!! werd ze wakker.
zooooo wat een luxe zeg.
nou, toen was ik ook wel trots natuurlijk :p

en nog een hoogte punt:
ze had net gepoept, wijst ze naar haar luier, zegt ze bah. dus ik zeg heb jij gedrukt?
ja zegt ze en t klopt nog ook hahahaha
nou, toen was ik ook erg trots :D
jah, t is hier elke dag genieten van mn meisje :D

liefs, do

Daniel kan zo lief kijken en lekker knuffelen en kusjes geven dat vind ik ook zo heerlijk.

En s'middags als mn manlief uit zn werk komt en ze zijn samen aan het voetballen of stoeien of boksen, hihi, dan vind ik dat echt zo geweldig om te zien en dan voel ik me idd apetrots!

Het is gewoon een heerlijk mannetje hihi

Liefs Marina

Terug
Bovenaan