Heerlijk!!

Lise werd de laatste tijd steeds vroeger wakker, om half 6 was ze alweer paraat! Toen zat er in de baby doos een proefpakketje rijstebloem, dus ik dacht gisterenavond laat ik die er eens doorheen doen. Nou ze heeft zitten smullen, de fles met 2 handjes omarmen alsof hij gepikt zou worden en dronk toen 200 cc helemaal op! Terwijl ze normaal maar 150 of minder drinkt.
Dus om 23 uur naar bed en ik werd wakker van de wekker om 7 uur omdat mijn zoontje naar school toe moet, dus toen heb ik haar maar wakker gemaakt.
Zo'n nachtje doet een mens goed, misschien was het eenmalig, maar ga vandaag gelijk een pak rijstebloem halen, ook temeer omdat ze het zo lekker vond! haha!

geniet er maar lekker van. jayden sliep ook meteen door sinds hij rijstebloem in zijn fles kreeg. en heb nu zelfs de avond fles vervroegt van 23.30 naar 22.00 uur en nog slaapt hij door tot 7.00 of soms zelf langer.
dus ik vind het helemaal geweldig die papflessen.

Hola Miriam leuk dat jou meid goed geslapen heeft en jij ook.
Tip: omdat jou meid is net begonnen met de rijstebloem beging laangzaam aan opbouwen zij moet ff wennen hoor!
Zij vindt lekker maar kan beetje zwaar woorden als je elke keer 2 lepeltjes geef.
Ik heb met Juliaan begonnen om en om te geven en allen 1 lepeltje.
succes

ik hoorde van het cb dat rijstebloem kan zorgen voor een moeilijker poepen.
hebben jullie kleintjes daar ook last van gehad??
pascal is gevoelig voor kramp en ik durf het nog niet te geven daardoor.

Lekker hé,dat doorslapen. Hopen dat dat zo blijft!

Ivo doet dat al vanaf 6 weken maar wilde afgelopen vrijdagnacht opeens een fles. Ik heb sinds die 6 weken niet meer gehad dat hij wakker was dus dat was een tegenvaller! (en dat terwijl ik niks te klagen heb). Daarna niet meer geweest.

Ik ben vanmorgen begonnen met de rijstebloem maar wil het niet in de laatste fles doen omdat ie al 12 uur tussen de voedingen laat! Ik heb hem vanmorgen om 6.45uur gegeven en zit nu te wachten tot ie komt, dan krijgt ie er weer een.

Ben wel een beetje bang voor verstopping maar probeer 100cc roosvicee bij te geven.

Ik heb trouwens wel de 'naturel-versie' gekocht, vind de vanille te zoet i.v.m het wennen aan zoete smaken e.d....

Terug
Bovenaan