Heerlijke boswandeling gemaakt!(foto's)

Mooi he, die kleurenpracht die moeder natuur op ons loslaat ineens! Ik heb nu 2 nachtdiensten gehad dus wandelen lukt even niet dit weekend, vind het zo jammer! Ik vind de herfst heerlijk ruiken en ik geniet echt van dat mooie kleurenspel!
Maar wat heb je toch een heerlijke jongens zeg! Ze plakken altijd goed geloof ik op foto's... En ik ben jaloers op het feit dat je foto's hebt samen met de kiddies. Hier ben ik eigenlijk degene die de foto's maakt. En GJ fotografeert zó vreselijk oncharmant altijd dat ik blij ben dat ze gewist kunnen worden....

Kus, Marieke

Haha Marieke!
Ook Ger schiet meestal de meest belachelijke plaatjes van mij hoor,moet écht zoeken of er iets tussen staat wat verantwoord is om te plaatsen...
Ik heb meestal zo'n ontzettend boos hoofd op foto's dat mensen er 's nachts wel van wakker zouden kunnen liggen!Haha.
Jammer dat je niet kunt genieten van het heerlijke herfstweer,das idd een gemis!

Ok,ik strijk me over mijn goede hart...hier een niet al te charmante(onverwachte) foto van moeders...

Moeders heeft er écht zin in...

Groetjes Tanja

Hahahaha Tanja, die laatste van jou is wel erg goed hoor!

Maar heerlijk dat je zo genoten hebt vandaag, het is dan ook een heerlijke dag geweest (al wordt het hier in midden nederland opeens wel erg donker om kwart voor vier....). En die mannetjes van jou zijn echt mooie plaatjes!

Groetjes
Susan

WHAHHAHHAHAH! Ik kan bijna snappen wat ie bedoelt, hahhaha!
Dapper dat je hem dan neerzet.... GJ heeft de gave om precies verkeerd te knippen. Of tegen de afspraken in. Dus geen foto's met bril eigenlijk.... Niet als mijn haar niet fatsoenlijk zit.... Niet lager als mijn middel, dus geen kont op de foto.... en niet zomaar knippen, ik wil wel lachend op foto's staan.... En anders gaan ze linea recta meestal de vullisbak weer in. Erg ben ik hé? Geen wonder dat er geen leuke foto's van mij en de kiddies bestaan. Zal er zo wel één zoeken. kan even duren met hyves, maar hij komt!

Kus, Marieke

Ben ik weer! deze is gemaakt met de vakantie, begin sept dus. En de gelijk de meest recente foto van mij met kiddies. Ik zou hem alleen al moeten wissen omdat Nini-poep er met een vreselijk blauw oog op staat! Om je verloren te schamen....   En die dooie blik van mijzelf.... Kwam ook omdat we de jacuzzi hadden gehuurd op de camping. Heerlijk een uur lang dobberen in een privé zwembadje op 36 graden..... Hebben we wel drie keer gedaan de vakantie, heerlijk zo'n luxe camping!

Ja joepie!
haha,geweldig dit!
We kunnen wel een topic openen met de meest oncharmante foto's van jezelf!
Haha,dat is wel lachen natuurlijk!
Maar je hebt deze dus niet gewist,dat is en pluim waard hoor Marieke!
Groetjes Tanja

Wat een leuke foto's zeg, van de boswandeling!! Heerlijk hoor!!

Enne, wat die oncharmante foto's betreft, dat komt me ook wel bekend voor, manlief mag zelfs het fototoestel niet meer vasthouden

Dus als er zo'n topic komt weet ik niet of ik wel meedoe hoor

Terug
Bovenaan