heerlijke nachtrust

Oh wat verlang ik daar naar zeg een heerlijke nachtrust! Ik ben nu ruim 8 weken en ik moet om de 2 uur uit bed om te plassen tevens lig ik niet lekker, heb het te warm in bed en lig maar te draaien omdat ik de hele dag en dus ook snachts misselijk ben. Wie herkent dit en gaat dit echt straks na de 12 weken over? Kweet niet meer wat ik moet doen en volgende week begin ik met een nieuwe baan. Als ik daar nu aan denk voel ik me al gesloopt...
 
dat verschilt per persoon of dit over gaat, maar meestal haat het na 12 tot 15 weken over.

En over dat niet kunnen slapen... wacht maar tot je ongeveer de 30 weken gepasseerd ben... echt, dan slaap je haast niet meer!!! vooral op het laatst.. verschrikkelijk vond ik dat!!
 
ik ben nu 12wk heb sins mijn 10wk geen misselijkheid meer gelukkig. maar slaap nog wel slecht wordt soms midden in de nacht wakker om te plassen en ben dan ook lang wakker lig te draaien in bed. Of dat dat zo blijft weet ik niet maar hoop het ook niet.
 
Hoi,
helaas, de niet-slapen-terreur wordt alleen maar erger. Met 8 weken ligt er nog niets klem op je blaas, maar naarmate het kindje groter wordt zal je er vaker uitmoeten!!! Het ligt ook aan of je een sterke blaas hebt of niet, ik ben nu 36 weken en 4 dagen en hoef er meestal niet uit, maar soms 1 keer. Als je een zwakke blaas hebt en er nu al elke nacht uit moet dan wens ik je veel succes.... :s
Groetjes, Stephanie
 
Ik herken het wel hoor. Ben 5 weken lang non stop misselijk geweest en vorige week (12 wk)was ik bijna wanhopig. Net de drukste periode op het werk en ik trok het gewoon niet meer. Iedereen mij maar geruststellen dat het na 12 wk beter zou zijn. Ik had er een hard hoofd in, maar het gaat nu toch echt een heel stuk beter!!! Zit nu in de 13e wk en moet wel erg uitkijken met wat ik eet, maar ik ben niet meer non stop misselijk. Dus hou nog even vol! Succes en geniet van je zwangerschap (straks).
 
Mijn misselijkheid was pas met 14 weken over. Nu nog moet ik ´s ochtends niet te snel overeind komen want dan draait m ´n maag weer. Sommigen zijn de hele zwangerschap misselijk. Probeer echt je grens aan te geven. Is moeilijk maar veel rust is belangrijk. Door vermoeidheid komt de misselijkheid bij mij ook weer terug. Probeer zo veel mogelijk je rust te pakken. Plof na je werk lekker op de bank en laat je verwennen! Laat je huisje maar verslonzen, als je je beter voelt pak je dat zo weer op. Misschien is er iemand in de omgeving die je kan helpen? Succes!!
 
HIHIHI, maak je borst maar nat.
Ik ben nu ruim 34 weken en doe echt geen oog meer dicht. Ik heb er nachten bij dat ik zittend probeer in slaap te komen. Die kleine van ons schopt me de hele nacht door wakker en heeft het vorige week zelfs voor elkaar gekregen om me midden in de nacht gekneusde ribben te schoppen. Ik vind het allemaal heel vervelend en ben ook echt opgebrand maar als ik dan er aan denk waar ik het voor doe vind ik het ook weer ok.

Succes verder en qua misselijkheid kan het goed zijn dat het na 12 weken rustiger word. Misschien een tip daar tegen. Doe je hoofdeins 1 standje omhoog of neem een extra hoofdkussen, dit helpt bij mij prima en dan heb ik ook altijd nog rennie in de aanslag.

Groetjes, Ank
 
En ik denk dat je (en ons aller) nachtrust nooit meer zo zal zijn als dat het is geweest, helaas, hahaha! Vervelend dat je zo vaak moet plassen (moet ik ook altijd) maar als je kindje geboren is is het nog vermoeiender..
 
Terug
Bovenaan