Heerlijke site

Hoi allemaal
Wat een heerlijke site is dit!! Ik zie zoveel herkenning in jullie verhalen.
Ik ben dus Rietje, 24 jaar en heb 10 juni mijn laatste pil geslikt. Ik denk dat ik door de stress het komende half jaar niet ongi wordt.......
Ik denk nergens anders aan, praat er het liefst met iedereen over (maar eigenlijk ook weer niet, want wat hebben ze er allemaal mee te maken), struin het hele internet af en het ergste: iedereen om me heen is zwanger. Mijn collega's, vriendinnen en op straat lopen alleen nog maar zwangere vrouwen of vrouwen met kleine kinderen. HELP, ik lijk wel geobsedeerd!!!!!
Gelukkig kan ik nu mijn verhalen etc. met jullie delen, want zo te zien ben ik niet de enige met deze obsessie!

Ik heb eigenlijk ook gelijk een vraag. Ik heb dus 10 juni mijn laatste pil geslikt. Wanneer kan ik nu een test doen, die betrouwbaar is? Hebben jullie enig idee? Eigenlijk kan ik niet wachten, maar volgens mij heeft het nog niet zoveel zin op dit moment. wat denken jullie?

Veel liefs Rietje
 
Hoi, welkom hier.

Ben jij al ongi geweest na het stoppen met de pil?
Zonee, dan kan het wel eens zijn dat je lichaam nog aan het afkicken is van je pil en kan je best nog even wachten.
Veel succes,
Bea
 
Hoi Bea!

Wat leuk, gelijk een reactie. Ik heb 10 juni mijn laatste pil geslikt, kreeg toen 14 juni een "menstruatie" (die mag je niet meetellen toch?). Sindsdien niets, dus nog beter even wachten?
Pffff....dat zal niet meevallen!
 
Hoi Rietje,
Ik sluit me helemaal bij je aan, dat dit zo'n fijne site is! Heb ook al op babybrabbel gekeken, maar dat vind ik te gaotisch en druk, dit is wat 'gezelliger' zeg maar!
Ik zou in jouw geval zeker nog niet testen, tot je wat zekerder bent van je zaak... het is anders zo'n teleurstelling...
Anderzijds is het ook zo natuurlijk dat je nu vreselijk in spanning zit, als je test ben je daar van af!
Moeilijk he. Ik heb mijn neus ook al twee maal gestoten, dacht toch echt dat ik symtonen had enzo, maat twee maal negatief. Gewoon te snel geweest.
Nou meid, succes hoor, we horen er van!

Liefs, Helen
 
Hoi Rietje,
Welkom hier op het forum. Pas maar op hoor want dat is weer een verslaving erbij hihihi. Heeeeel herkenbaar hoor wat je verteld. Ik wilde het ook het leifst van de daken schreeuwen en ben helemaal happy dat we er voor gaan. Ook die zwangere vrouwen overal ja, echt waar, alsof ze zijn losgelaten om mij te komen pesten.
Nou meid, heel veel succes en ik denk inderdaad dat een test nog niet veel zin heeft. Je lichaam kan je goed voor de gek houden en ook je cyclus moet misschien nog even op gang komen.

Liefs, Ank
 
hoi Rietje,
welkom, het is echt gaaf hier. sterkte met klussen maar het wordt wel eens aangeraden om eerst een gewone menstruatie af te wachten voordat je zwanger wil worden na de pil condooms gebruiken enzo. Maar ik kan me voorstellen dat je liever direct aan de slag gaat, hebben wij ook gedaan. 2 maand later was ik zwanger. Helaas liep dat uit op een miskraam dus nu zijn we ook weer hard aan het proberen.
SUcces.
liefs Lies.
 
Hoi Rietje,


Welkom hoor!! Zoals de andere dames reeds zeiden zou ik ook nog even afwachten. Je cyclus moet zich stabiliseren maar natuurlijk kan het zijn dat jij 1 van de gelukkigen bent waar het van de eerste keer raak is hé!

Succes!
 
Terug
Bovenaan