Heerlyk geslapen

Wat voel je je een ander mens als je goed geslapen heb zeg ik heb gister by de gyn wat gevraagd om te slapen heb 4 pilletjes gehad voor om de n8 k,was zo moe dat,k 7u al op bed lag k,moest wel gedurig plassen maar rond 11u hadt k,al een poos geslapen heb toen pil genomen heb tussen de plas stoppen door heerlyk geslapen k,hoop dat k,nu vandaag m,n woonkamer een beetje by kan stoffen

hoi inkelshoes....

ik lees met verbazing jou berichtjes...het lijkt wel of ik hetzelf ben! haha.
ik slaap net als jou zoooo slecht dat ik op ben. al meerdere keren in ziekenhuis geslapen. ook meerdere keren getoucheerd om te kijken of ik ingeleid kan worden. maar helaas, mijn baarmoeder laat nog geen veranderingen zien.
ik ben nu 39,5 weken en ben op!!!!!! gisteren weer bij gyn geweest en je raad...weer geen veranderingen. in week 41 gaan ze echt wat doen...ontsluiting of niet...wel fijn idee dat het eind in zicht is. ik heb ook slaapmedicatie gekregen, die ga ik vanavond proberen. ik heb goede hoop nou ik jou berichtje heb gelezen!!!! wat heerlijk dat je eens lekker hebt kunnen slapen, ik snap je helemaal!!!!
ik ben benieuwd wanneer we verlost worden..haha...misschien nog wel op dezelfde dag, aangezien we zo vaak hetzelfde meemaken!!!

Ja byzonder he vindt je niet het lykt net of we samen verbonden zyn terwyl we elkaar alleen van hier kennen ik ben nu 40,6 zwanger hy heeft gister ook by myn gekeken of k,al ontsluiting en zo had maar was ook nog nix aan de hand zelfs niet ryp t,is een beste man maar behoorlyke knuisten en niet echt zachthandig ik lag byna te stuiteren op de bank toen hy ging voelen toen k,thuis was kon k,byna niet meer lopen t,zou leuk zyn dat we dezelfde dag zouden bevallen weet je al wat t,is? Wy krygen een dochtertje

Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar de medicatie die je hebt gehad? Hoe heet het middel?
Fijn dat je even hebt bij kunnen komen en hebt kunnen slapen :)!! Zo belangrijk & kun je straks ook uitgerust aan je bevalling beginnen!!

Fijn dat je hebt kunnen slapen! Hier wederom een slechte nacht. Mijn Gyn wilde in principe niks geven, hoort er toch een beetje bij zei hij :-(

Welja, we sukkelen gewoon verder...

Ja hun hebben het makkelyk praten die gyn v myn ook v 3 weken terug zegt hy dus we gaan over 2 weken vorige week dus inleiden ivm keizersnee litteken die je heb en nu zegt hy telkens je heb een litteken ik wil er zo weinig mogelyk aan doen maar heb het idee dat hy er geen zin in hadt nu heeft hy volgende week vakantie en nu kan het wel in ene op zich is t,wel een goeie gyn maar kan nu niet veel hoogte van hem krygen ik heb ook maar 4 slaappilletjes gekregen dus neem ze om de n8 dus dan heb ik als t,pas donderdag wordt de laatste n8 ook nog 1

die pilletjes zijn gewone temazepam 20mg tabletjes. mijn gyn deed er helemaal niet moeilijk over. wat mij ook wel eens helpt zijn 2 paracetamollen.

ik ben vanmorgen trouwens een beetje oud bloed/slijm verloren...zou er dan eindelijk wat gebeuren? ik durf niet eens meer te hopen. soms denk ik dat de baby blijft zitten, haha.

inkelshoes:nee wij weten het nog niet, het is inderdaad grappig dat je je zo ''verbonden'' kunt voelen samen. je viel mij nog meer op, omdat we elke keer op dezelfde dagen naar de gyn moeten. sterkte

Ik heb ook temazepam 20 mg meestal reageer k,er niet op maar van8 wel o maar dan heb je wel kans dat t,gauw gaat beginnen joh ik ben bly dat t,vrydagmiddag is morgen en zondag is manlief gelukkig thuis en als er nix gebeurd dan is t,die paar dagen ook wel uit te houden want ik wil dan vragen of m,n zoon woensdagavond al naar m,n schoonouders of schoonzus mag omdat we half 8 al in t,ziekenhuis moeten zyn ik hadt trouwens 4 pilletjes dus neem ze om de dag in moest jy ze ook zelf betalen? Wy v 4 12 euro

Terug
Bovenaan