Hees?

Hoi dames,

Misschien een rare vraag, maar zijn jullie kindjes wel eens hees geweest?
Christian is vorige week verkouden geweest, voor het eerst met hoesten en dat is sinds 2 dagen helemaal over. En sinds die tijd klinkt zijn huiltje anders, hees, "rauw" en heel erg zielig. Tijdens de verkoudheid zou ik logisch vinden, maar daarna??
Of zou het misschien horen bij tandjes krijgen? Sinds 2 dagen zit er namelijk een duidelijke bobbel op zijn onderkaak en is hij in de nacht huileriger dan anders.
Hij klinkt nu in ieder geval heel erg zielig

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17 weken)

misschien moet zn keeltje nog herstellen en is hij toch stiekem nog wat verkouden.boas klinkt/oogt niet verkouden.toch niest hij veel waarna hij toch een snotterig neusje heeft.er zit toch wel wat.of misschien is dat gewoon zn stemmetje,kan ook.ik heb ook een hese stem.
groetjes kari

he dat vroeg ik mij laatst ook al af.

Berend is inmiddels niet hees meer. Dus achteraf, lijkt het er op dat hij weer eens heeft zitten oefenen met een nieuw (hees) geluidje. Want hij doet het nu nog af en toe, maar wisselt het af met andere geluidjes.

Misschien is die christian van jou ook zo'n geluidjes-wonder?

Hoi,
Quinn is een paar dagen bijna zijn hele stem kwijt geweest. Meer dan een beetje een hees gepiep kwam er niet uit. Heel zielig. Idd ook door de verkoudheid.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan