heethoofd

ik heb een vraagje, kweet niet of iemand dit ook ooit heeft gehad maar ik ben   rond de 5 a 6 weken zwanger volgens de vk, ik heb niet echt veel verschijnselen , alleen sávonds word ik erg moe, droge ogen, en word mijn gezicht heel warm, net of het gloeit. kent iemand dit? is het reden tot zorgen?
 
In de eerste plaats van harte gefeliciteerd!

Maak je maar geen zorgen hoor dat had/heb ik ook. Vooral net na het eten, ik noem het mijn wegtrekkertje. Mijn wangen worden dan rood en het lijkt wel of ik koorts heb. Het komt gewoon omdat je dan waarschijnlijk moe bent en je lichaamstemperatuur is door de zwangerschap wat hoger. Dan krijg je van die lieve rode koontjes. Staat best leuk vind je niet?

Groetjes,
Daantje
 
Ik herken daarnaast die droge ogen ook wel. Bij mij is het gedurende de hele zwangerschap niet meer echt weggegaan. Erg lastig met mijn lenzen. Ze springen nu dan ook makkelijker uit mijn ogen als ik er in wrijf of schuiven van mijn pupil af. Gelukkig ben ik er nog niet een echt kwijt geraakt.
Mijn "thermostaat" is overigens ook niet meer naar beneden gezet, en heb het dus heel geregeld heel warm.
groetjes
greet (35+2)
 
Terug
Bovenaan