heey lady's

A

Anoniem

Guest
Heey meiden!
Zijn er nog vorderingen? Ik ben er nie veel.. maar denk wel aan
jullie hoor!!! Ben nog steeds in ronde 2... hopelijk blijven we
daarin.. :) Ow trouwens, weten jullie misschien, ik ben vorige maand
de 17e ongie geworden, zou dat deze maand ook zou zijn of kan dat
ook weer anders zijn? Wel raar dat je er nu rekening mee moet houden
dat het evt. kan.. normaal met de pil, was je er   al op voorbereid.. :)
Ik laat het wel weten natuurlijk, probeer me er nie te veel mee bezig
te houden.. Maar wat leuk al die mini baby's om me heen.. :D:D
Ik duim voor jullie!!

Liefs Ikk

hoiiiiiii

als het goed is heb ik een dezer dagen mijn ei ( weet niet zeker na mijn MK 2 weken geleden) dus afwachtennnnnnnnnn..
nee je hoeft niet altijd op dezelfde dag je ongi te krijgen, verschilt heel erg per vrouw. soms heb je zelfs een langere of kortere cyclus dan de maand ervoor. hopelijk maakt dat voor jou niks meer uit he!!!

duimduim liefs sweety

Heey...

Mijn afgelopen cyclus was ong. 35 dgn.. als dat deze maand ook zo zou zijn dan was mijn eisprongie afgelopen  zaterdag, geloof ik.. is het weer 28 dan was het de 1e..  en dan zou a.s. weekend mijn menstr. weekend zijn, en anders in de komende week (29).. vind het soms moeilijk om het uit te rekenen.. hebben jullie dat ook, dat echt ff de kluts kwijt bent..    Maar het zou  dus kunnen veranderen de cyclus?
Het blijft errruggg spannend, maar ik ben wel relaxter als in mijn 1e ronde.. let er niet zo veel op... Maar als  er dan een zwangere vrouw voorbij komt, dan  vraag je je toch  af of het al zover zou zijn.. toch?  
Als het allemaal een beetje klopt dan wordt het een spannend weekend en weekje daarop...  Ben ergggggg benieuwd!! Ik hoop het zo..    Ik duim voor jullie allemaal!!!!  
Liefs Ikk!!

Terug
Bovenaan