heey meiden

A

Anoniem

Guest
Hoe is het met iedereen? Ik lees af en toe wel mee en ik hoop dat jullie allemaal snel volgen!!

Zelf ben ik nu 8 weken zwanger en het gaat nu weer edelijk. Ik heb vorige week in het zkh gelegen door uitdroging. Dit kwam door teveel overgeven. Ik hoef niet meer over te geven, dankzij de medicijnen, maar voel me nog lang niet goed. Nou ja, alles voor het goede doel nietwaar?!

Maar nog even over de ontmeoting volgende week... ik kan dus helaas niet komen!! Vind het erg jammer, ben erg nieuwsgierig naar jullie! Maar ik kan dat nu helaas niet. Eventjes de was opruimen en ik moet weer liggen dus autorijden kan (en mag dmv de medicijnen) ook niet.

Ik wens jullie heel veel plezier volgende week!!!!!!

Veel liefs ciomama

hallo ciomama, ik had je berichtje gelezen, wat naar allemaal, gelukkig gaat het nu iets beter met je. ik houd je in de gaten;) net als een paar andere dames op het zwanger zijn forum. Wanneer is de ontmoeting ook al weer en hoelaat, waar enz. Hopelijk volgen we allemaal snel... naar het andere forum.
Groetjes!

heej meis, wat schrikken zeg, fijn dat het nu weer wat beter gaat, rustig aan doen...

ik weet ook niet hoelaat die ontmoeting was... en wie komen er allemaal???

Liefs kim

heey...

blij dat het nu beter gaat, hoop voor je dat het zo blijft...mijn nichtje heeft haar hele zwangerschap last gehad, dus was geen leuke zwangerschap.

tja de meeting, heb vorige een berichtje erover geplaats maar zijn bijna geen reacties over geweest.

Jammer dat je niet meekunt, moet je veel rusten? Anders kon ik je wel ophalen hoor (zwolle woonde je toch?)

liefs

Terug
Bovenaan