A
Anoniem
Guest
hoi hoi
nog van harte gefeliciteerd met je dochter...
alles goed gegaan...
en hoe beviel het in het ziekenhuis..zal allemaal best wel goed gegaan zijn...
en hoe vind je dochter der zusje????
nou ja wat een vragen allemaal....
hier nog steeds niets gisteren weer voor controle geweest en alles is goed de kleine heeft het nog prima naar zijn zin volgens mij...
ik heb al 3cm ontsluiting en daar hebben we niets voor hoeven te doen ...
maar ja inleiden ho maar...als die er over 9dagen nog niet is wordt ik zondag de11e
opgenomen en maandag ingeleid...nou maar hopen dat dat dus niet hoeft he...
vandaag de slijmprop verloren dus wie weet vannacht het is tenslotte volle maan he...
het lijkt me inderdaad erg gezellig om een keer af te spreken...dus dat moeten we dan maar doen he....
nou ik hoop dat je het berichtje leest je heb er tenslotte weer een beb bij druk druk...
en over de naam he hij gaat milan tim heten hij krijg ze gewoon allebei....
waarom omdat ik ze allebei erg leuk vind en anders word het moeilijker met de post als ze groter zijn.zijn er straks 3 met een MMMMM
groetjes mandy
nog van harte gefeliciteerd met je dochter...
alles goed gegaan...
en hoe beviel het in het ziekenhuis..zal allemaal best wel goed gegaan zijn...
en hoe vind je dochter der zusje????
nou ja wat een vragen allemaal....
hier nog steeds niets gisteren weer voor controle geweest en alles is goed de kleine heeft het nog prima naar zijn zin volgens mij...
ik heb al 3cm ontsluiting en daar hebben we niets voor hoeven te doen ...
maar ja inleiden ho maar...als die er over 9dagen nog niet is wordt ik zondag de11e
opgenomen en maandag ingeleid...nou maar hopen dat dat dus niet hoeft he...
vandaag de slijmprop verloren dus wie weet vannacht het is tenslotte volle maan he...
het lijkt me inderdaad erg gezellig om een keer af te spreken...dus dat moeten we dan maar doen he....
nou ik hoop dat je het berichtje leest je heb er tenslotte weer een beb bij druk druk...
en over de naam he hij gaat milan tim heten hij krijg ze gewoon allebei....
waarom omdat ik ze allebei erg leuk vind en anders word het moeilijker met de post als ze groter zijn.zijn er straks 3 met een MMMMM
groetjes mandy