Vandaag ben ik 6 weken zwanger en ik had vanmiddag ineens heftig bloedverlies. Zonder aankondiging. Ben zojuist in het ziekenhuis geweest en de gyneacoloog geeft aan dat het nu 50/50 is. Het vruchtje zit helemaal boven in de baarmoeder en is 6 mm. Volgens mijn zwangerschapskalender is dat helemaal goed. Tot nu ook nog steeds meer plassen en moe.
Ik weet het niet meer. Ik heb het gevoel dat ik het kwijtraak. Ik verlies ook steeds meer dikker slijm. Eerst was het alleen maar helderrood. Ik heb verder geen kramp ofzo. Normaal bij een menstruatie wel. Wel heb ik inmiddels dikke hoofdpijn. Aankomende woensdag moet ik terugkomen en kijken ze of het vruchtje er nog zit en zo ja of het gegroeid is.
Ik ben zo bang.
Ik weet het niet meer. Ik heb het gevoel dat ik het kwijtraak. Ik verlies ook steeds meer dikker slijm. Eerst was het alleen maar helderrood. Ik heb verder geen kramp ofzo. Normaal bij een menstruatie wel. Wel heb ik inmiddels dikke hoofdpijn. Aankomende woensdag moet ik terugkomen en kijken ze of het vruchtje er nog zit en zo ja of het gegroeid is.
Ik ben zo bang.