Heftig bloedverlies

Vandaag ben ik 6 weken zwanger en ik had vanmiddag ineens heftig bloedverlies. Zonder aankondiging. Ben zojuist in het ziekenhuis geweest en de gyneacoloog geeft aan dat het nu 50/50 is. Het vruchtje zit helemaal boven in de baarmoeder en is 6 mm. Volgens mijn zwangerschapskalender is dat helemaal goed. Tot nu ook nog steeds meer plassen en moe.

Ik weet het niet meer. Ik heb het gevoel dat ik het kwijtraak. Ik verlies ook steeds meer dikker slijm. Eerst was het alleen maar helderrood. Ik heb verder geen kramp ofzo. Normaal bij een menstruatie wel. Wel heb ik inmiddels dikke hoofdpijn. Aankomende woensdag moet ik terugkomen en kijken ze of het vruchtje er nog zit en zo ja of het gegroeid is.

Ik ben zo bang.
 
jeetje wat een ellende!
ik begrijp je zorgen, heb zelf 2 miskramen gehad en ik begrijp dus hoe je je voelt. ik hoop voor je dat de bloeding een andere rede heeft! ik ga hard voor je duimen!!

succes groetjes Jolanda
 
oh... wat erg.... probeer positief te blijven, misschien heeft die bloeding wel een andere reden.. afwachten dus... spannend... zal aan je denken de komende dagen!

Liefs ann
 
Dat is schikken.Ik heb de eerste 3wk ook bloedverlies gehad,helderrrood,zonder krampen.Inmiddels 16wk zwanger dus het hoeft niet altijd foute boel te zijn.Ik was ook doodsbang.Het was bij mij niet heel veel.Iedere keer vegen.
Ik hoop op goed nieuws meid.
 
Louise...Ik schrik me rot...Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed gaat en blijft gaan!!
Meiss ik hou je in de gaten..Weet dat ik aan je denk en heel veel sterkte..
IK ga heeeeeeel heeeel heeeel hard voor je duimen!!!!

Liefs en een knuffel!
 
Hallo allemaal!

Inmiddels ben ik nog steeds aan het bloeden. Het lijkt een menstruatie. Mijn onderbuik voelt ook een beetje zo aan. Een beetje zeurend gevoel. Geen heftige krampen zoals ik deze bij een miskraam verwacht had, maar meer een gemeen zeurend gevoel. Maar helaas wordt dat wel steeds meer. Wij zijn zelf al een beetje afscheid aan het nemen.

Bedankt voor jullie lieve reacties.

@PrinsesL; wat lief dat je me nog volgt hier! Jij moet weer wachten tot dinsdag toch??? Ik houd jou ook in de gaten hoor!!! Ik hoop het zo voor je!
 
Jeetje wat vervelend dat het nu echt doorzet.
Kan je niet naar zh voor extra echo.
Wij hebben savonds om 22.00uur toen nog ee. Echo gekregen nadat ik de huisartenpost had gebeld.
Je zit nu zo in een onzekerheid.
 
Terug
Bovenaan