heftig braken

Lekker onderwerp..... maar ik wil toch wat vragen. Ik heb dit weeknd zo heftig moeten overgeven   (combi van 'normale' misselijkheid en vette hap tegen beter weten in....) dat er kleine bloedvaatjes rond mijn ogen zijn geknapt... ziet er niet uit! Heeft iemand van jullie dat ook ooit gehad?

Groetjes,
Willemijn.

Hoi Willemijn,
Wat vreselijk dat je hebt moeten overgeven!  Die rode aders trekken vanzelf weer weg.  
Hopelijk gaat dat aan mijn voorbij.. Hoever ben jij nu? Ik ben 9 weken en 4 dagen. Ik heb zelf ook wel gemerkt dat een vette hap niet echt lekker kan vallen en gekruid jakkes dat opboeren!!
Misschien een onbeschofte vraag maar hebben jullie een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaan? Wij zijn zwanger door ICSI geworden in het Radboud in Nijmegen en toevallig zat daar ook een Willemijn op het forum die iets verder was dan ik. Gewoon nieuwsgierigheid!

Groetjes van Susanne

Hoi hoi,

Klinkt heftig!!! Dat lijkt me geen pretje zeg. Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je niets nieuws vertellen. Ik ben een van de gelukkigen die gewoon bijna geen kwalen heeft. Behalve een ongelooflijke drang om te snoepen pfff.

Veel sterkte met de misselijkheid. Hoop dat je ogen snel weer normaal zijn hoor. En misschien kan de dokter iets voorschrijven? Er schijnt een goed middeltje te zijn!!

Groetjes Petra

Hi Susanne,

Dat ben ik niet hoor! Ik  kom uit  de buurt van Utrecht. Was wel grappig geweest, dat je dan weer een bekende op het forum tegenkomt. Maar niet dus.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

Liefs,
Willemijn.

Terug
Bovenaan