<p>Hoi Dames,</p><p>Dit is misschien een beetje gek maar ik moet het dus even kwijt. Ik ben 12 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik ben al 10 jaar gelukkig samen met mijn vriend en ons eerste kind is ook van ons samen.</p><p>Ik weet dat je tijdens je zwangerschap gek kan dromen en die dromen lijken levensecht. Ik herken het nog van mijn eerste zwangerschap.</p><p>Nu is het zo. Ik was gisteravond youtube filmpjes aan het kijken. Gewoon random wat ik tegenkwam. Zo stuitte ik ook op een fimpje van een redelijk bekende youtuber maar die ik nog niet kende. Ik heb dus vannacht over hem gedroomd. De droom ging over een heftige zoenpartij en het was zo'n fijne droom. Ik kan het nog zo voor mn geest halen. In mijn droom heb ik dus mijn eigen vriend gedumpt voor deze jongen die ik dus nog nooit heb ontmoet. Ik schrik hier best van. Ik heb ook weleens gedroomd over sex met een ex maar daar kan ik om lachen. Maar deze keer geniet ik ervan om aan deze droom terug te denken. Ik voel me nu echt gestoord en ook lullig naar mijn vriend toe. Herkent iemand dit??</p>