heftig maar ze is er :))

Jaaaaa ze is geboren, Jo-Ann Elize, 3855gram en 52 cm. Heerlijk mooi meisje.
Het inleiden was heftig, echt pijnlijke weeen ineens dat ik soms even in paniek raakte.opgeven moment lag dr hoofdje niet meer voor mn bekken dus schrok..dacht nee he, straks moet ik een keizersnee wat ik liefst niet meer wilde..maar na mn blaas geleegd te hebben kwam ze weer terug,maar daalde niet echt in,wat weer vervelend was voor de ontsluiting.
Maar mn baarmoedermond was onwijs week dat ik als ik persde wel 10cm had..kreeg nog een spuit tegen de pijn dat ik tussendoor even kon ontspannen.uiteindelijk mocht ik gaan persen..geen benul v tijd maar uiteindelijk lag ze op mn buik,eindelijk,daar is ze,klaar met die pijn!!ze deed het meteen goed, lekker bij me gelegen, toen wilde die placenta er niet uit..dacht nee he..plan B was naar operatiekamer en onder narcose eruit..maar gelukkig kwam de wonderdokter en was hij eruit!!geweldige arts,hij heeft ook mn eerste dochter op de wereld gezet.had 1 kleine hechting..
Als het goed is vandaag naar huis.
Gister om 15.57 u is ze geboren.

Gefeliciteerd! Klinkt allemaal heel heftig ja.. Wat fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gegaan! Nu lekker gaan genieten en hoop voor je dat je naar huis kan!

Jeetje. Gefeliciteerd!!
Wel heftig ja. Gelukkig heb je t nu achter de rug moet je maar denken en kan je gaan herstellen.

Hoop voor je dat je vanmiddag lekker naar huis mag en dat je een lieve kraamhulp hebt die je lekker gaat verwennen.

Rustig aan en geef jezelf ff de tijd om bij te komen.

Liefs mama3007

Van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Wat een spanning is dat geweest zeg! Maar super dat ze er is en het goed doet :) Hopelijk mogen jullie zo lekker naar huis :) Waarom moest je blijven trouwens? Of is dat altijd als ze je inleiden?

Wat een stoere maar ook schattige naam! Wist niet dat ze dat ze tijdens de bevalling nog terug kunnen schieten. Balen dat je je daar druk om moest maken. Gelukkig geen keizersnede! Ga lekker genieten van jullie dame. Laat je verwennen!

Gefeliciteerd met jullie dochter! Alweer een november mama bevallen!
Klinkt als een heftige bevalling, maar is nu achter de rug. Nu herstellen & genieten!!

Terug
Bovenaan