heftig ongesteld hebben jullie dat ook?

hoi,
ik ben weer voor het eerst ongesteld (2 maanden na de bevalling), maar jeetje het is veel heftiger (veel meer bloedverlies) dan ik voor de zwangerschap had, hebben jullie dat ook?
en blijft dat in het vervolg zo denken jullie?

groetjes, daphne

Hoi,

De vk had me er tijdens de nacontroles al voor gewaarschuwd, de jouwe niet? Bij de meeste vrouwen schijnt hun menstruatie idd veel heftiger te worden: meer bloedverlies en het duurt soms ook langer. En helaas schijnt dat zo te blijven... Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar ik zie het met angst en beven tegemoet!

Groetjes,

Eveline

ja ik ben ook al twee dagen  gigantisch ongesteld. echt mega, weet je zeker dat dit blijvend is ? want dan mag ik wel staaltableten aan gaan schaffen.
veel sterkte (ben wel blij dat jij het ook hebt ik wilde al naar de dokter gaan)

Nou...eh...ik weet natuurlijk niet zeker of het blijvend is, maar dat is wel wat mijn vk zei. Heb er nog speciaal naar gevraagd, want ik had altijd al veel last van mijn menstruatie (vooral veel buikpijn). En tja, volgens haar bleef het heftig(er)...

Hoi Daphne,

Niet nu al in de piepzak zitten hoor! Ik ben 8 wkn. geleden bevallen van onze tweeling en nog niet ongesteld. Ik 'voel' het al wel aankomen, 't zal komende week wel zover zijn denk ik.

De eerste keer/keren is het inderdaad heftiger, maar bij mijn oudere kinderen (5 jr. en 3 jr.) was het na een aantal maanden weer heel normaal, net als voor de zwangerschappen. Ik voel het nu wel beter/eerder aankomen. Heb dan de dag ervoor wat buikpijn, dat had ik voor mijn eerste zwangerschap niet.
Het is volgens mij echt niet zo dat je altijd véél meer bloed verliest ed, ik heb het juist veel minder/korter. Soms vergeet ik het gewoon ...

Succes allemaal!
Esther.

En Eveline: weet je al of Esther een broertje/zusje krijgt?! Spannend!

Hoi,

Nee, ik heb het testje besteld (de beroepsroddelaars van de drogist ontwijkend, zeg maar) en dat is er dinsdag. Dus dan ga ik maar testen. Al zegt een negatieve test dan niet zoveel volgens mij, omdat het eigenlijk nog te vroeg is dan. Voel me wel een beetje brak, maar ja, do'nt we all??? Dus ik ga er maar van uit dat mijn rommelde maag vooral te maken heeft met griep, dat schijnt te heersen...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan