Heftig weekend met ons pokje!!!

A

Anoniem

Guest
Ons meisje is zo zielig, donderdagavond ontdekte ik twee vochtblaasjes bij Linde en zaterdag zaten er heel veel, vooral op haar hoofd en gezichtje, rug, buik en schaamstreek.
Echt zo vervelend, gisteren bij de apotheek nog een speciale lotion gehaald en dat schijnt te helpen ( hielp bij Roos ook heel goed).
Nacht van vrijdag op zaterdag geen oog dicht gedaan vanwege een vervelende gebeurtenis op mijn werk en de nacht daarna heeft Linde bijna niet geslapen, veel huilen en heel veel last van de waterpokken + er zijn weer 2 tandjes doorgekomen.
Gisteren was  manlief jarig en hebben we maar een beetje als zombies door het huis gelopen, ik ben zelfs op de bank in slaap gevallen.
Maar vannacht ging het redelijk en nu ligt ze ook lekker in haar bedje.
Vandaag maar lekker lotion deppen, veel knuffelen en slapen en dan allemaal vroeg in bed vanavond.

groetjes Daniëlle en (water)pokje Linde.

gelukkig kon ze gisteren avond na het eten wel weer om papa lachen!!!

Ooooh Danielle, wat ziet dat er sneu uit zeg........... Heeel veel beterschap voor je kleine meisje (En over een paar dagen ben je ervan af en dan komen ze nooooooooooit meer terug, heb je dat ook alweer gehad!).

Niet teveel piekeren over je werk en inderdaad: vanavond vroeg naar bed met z'n allen!

Beterschap
Susan

Hoi

He, die stomme waterpokken ook.
Maar een voordeel ze krijgt ze nu nooit meer.
Er is een leuk boekje over ! Het heet een kuiken met waterpokken.
het plaatje krijg ik hier niet geplakt...maar het is een heel leuk boekje.
Succes en beterschap
 Pas

Lieve Linde,

Heel veel beterschap, we hopen dat je er snel minder last van zult hebben.

Knuffel aan jouw van Tess (dv Nanda)

Ach gossie wat zielig voor haar!!! Ik hoop dat ze snel opknapt en dat jullie een beetje kunnen uitrusten!

Sterkte!!!

Dikke knuf van Cissy en Fabio

Oei gut... da's wel duidelijk de waterpokken ja!!! Jeetje zeg, hopelijk heeft ze er niet veel last van.
Waterpok-tip: ik heb wel eens gehoord (ik weet niet meer of dat hier was, of dat ik het van iemand anders had gehoord), doe ik een pantykousje flink wat droge havermout en wrijf daarmee over de plekjes. Dit schijnt heel goed te helpen tegen de jeuk en bevordert het indrogen. Maar nu weet ik niet meer of je de havemout ook een beetje nat moet maken voor je gaat wrijven, of dat je dat droog moet doen.

BETERSCHAP

Groetjes happyM

Ohhh... arm moppie!!!!
dat je maar weer snel beter mag worden!!

Esmé mv Kay

Goh Linde, jou hebben ze ook te pakken zeg. Vervelend hè, die waterpokken.
Ik heb ze ook gehad toen ik 6 maanden was, dus bij mij is het niet zeker
dat ik ze nooit meer krijg!!
Heel veel beterschap en tot 21 september!!

Groetjes Siebe

Terug
Bovenaan