Heftig weekend

Nou zo heb je een gezellig weekend, en zo lig je in het ziekenhuis.
Dat gebeurde mij afgelopen zaterdag. Overdag was er nog niks aan de hand, tot plotseling om 7 uur ik harde buiken kreeg om de paar min. En dat niet alleen ik had er ook nog is pijn bij, die uitstraalde naar mijn rug en buik. Niet goed dus, want ben nog maar 24 weken zwanger!
Dus VK gebeld, en ze kwam. Gevoeld, geluisterd kindje maakte het goed, pff gelukkig. Maar ook zei voelde idd om de paar minuten dat mn buik aanspande.
Dus tja toen maar naar het ziekhuis. Kom gelukkig direct door naar de afdeling. Aan het ctg gelegd, maarja omdat ik nog maar 24 weken ben was het moeilijk te registreren. Maar ze zagen we kleine golfjes die o harde buiken wezen. Zetpil gekregen om de buik te ontspannen, en alles te remmen. Die hielp gelukkig wel. Zondag ook nog een echo gehad, ik had geen ontsluiting gelukkig en de baarmoedermond zat nog potdicht. Pfff gelukkig, nog 1 zetpil gekregen omdat het nog niet helemaal over was.
En gelukkig was het gistermorgen weg en mocht ik met het advies RUST naar huis. As vrijdag weer terug voor controle bij de gynecoloog endan maar overleggen hoe nu verder. Of ik nog mag werken(heb zwaar lichamelijk werk id zorg) en waar ik nu onder behandeling komt dat soort dingen.
Zo ik moest even mn verhaal met jullie delen. Toch heftig zo'n gebeurtenis, in eigelijk nog een veeels te vroeg stadium vd zwangerschap. Nu maar veel met de beentjes omhoog en hopen dat het rustig blijft!

Liefs Saartje.

Hoi Saartje,

Doe alsjeblieft rustig aan!!
Het is het niet waard met je werk en andere dingen als je je te druk maakt en het gaat mis!
Wel even schrikken zeker, laat je kleintje nog maar even lekker binnen en inderdaad met een lekker boek en een kopje thee met de voetjes omhoog naar op de bank!
Succes
Miranda ( zelf 23 weken zwanger, dus moet er niet aan denken, haha)

tja dan komt het ineens dichtbij zeg. ga zeker niet werken voorlopig, goed rusten. dit kleintje heeft maar 1 kans, werk en alles eromheen kan wel wachten. pfff ik heb regelmatig last van de buik en moet er niet aan denken dat ik het weekend in het ziekenhuis kom. snap dat je dat even kwijt moest. sterkte ermee
sabine 22wkn4dgn

Wat vervelend zeg! Maar hou je rustig, en dat is dan pech voor je werk, maar dit gaat wel voor...
Sterkte in elk geval en inderdaad, voetjes omhoog, boekje erbij en rusten maar!!!

Hoi dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed.
Krijg ook van mn vriend en familie natuurlijk veel liefde, maar tis ook wel even fijn om het met andere zwangere te delen he!

Liefs Saartje.

Jeetje das even schrikken, hou je rustig en laat je ook lekker een beetje verwennen door de mensen om je heen.

Gr Marielle

He Meis
Bah schrikken zeg!! Doe het rustig aan en denk goed aan jezelf.
Fijn om te horen dat het met je kindje goed gaat!
Enne werk is maar werk. Jij bent nu effe belangrijker dus beentjes omhoog en laat je idd maar goed door je omgeving verwennen ;)
x
Mieka

Jeetje dat is schrikken, doe je wel rustig aan nu! je bent nu op het matje geroepen, en je kan dit ook zien als een waarschuwing. Luister dus goed naar je lichaam.
Laat je dus maar even lekker verwennen :)

Liefs Chantie

Terug
Bovenaan