Heftig

Dat was het vandaag na een n8 met elk 3u een voeding en tot nu toe 2x visite en manlief die aan weer t,werk moest vandaag belt hy iets v 5u op dat hy over moest werken net op t,punt dat de kraamhulp weg ging m,n vriendin is er wel maar kan amper eten koken moest haar begeleiden zit er helemaal doorheen doe nix anders dan janken wat doen die stomme hormone dan veel met je he hopen dat er niemand meer komt ben mega moe

Hou dan lekker rekening met je eigen en stuur eventuele visite die onaangekondigd komen weg. Jij bent nu belangrijker, en rust is beter voor je herstel. En laat die tranen maar gewoon gaan dat is altijd beter dan ze proberen tegen te houden. Is niet niks hoe je bevalling gegaan is. Dat moet je ook verwerken!

Ja gek he met vlagen voel je je heel wat maar je ben nog zo labiel als wat en als er onverw8s wat gebeurd knal je in elkaar nu weet ik dat t,vanavond mischien weer kan gebeuren dan stel je je er op in maar k,ben gister gewoon beneden gebleven om aanwyziging v eten te koken te geven is zo frusterend heb vandaag en morgen gelukkig nog hulp

Ik weet precies wat je bedoelt en ik kan janken om alles. wij hebben de boot af gehouden met visite. sommige mensen begrijpen niet dat een keizersnee vrij heftig is om mee te maken. zeker als de bevalling anders gaat dan verwacht.

Dircete familie is wel het eerst weekend gekomen maar ik ben gewoon naar boven gegaan en was duidelijk dat ik me niet goed voelde,dus ze beleven gelukkig niet lang. mijn man moest tot afgelopen woensdag werken en is gister geopereert. hopen dat hij morgen naar huis mag en dat we samen kunnen gaan genieten van onze jongen.

Laat de tranen lekker gaan en rust goed uit.

snap je helemaal!!!!
Die hormonen verschrikkelijk ja, had er ook z'n last van. Is nu 3 weken later gelukkig niet meer!

Maar idd visite afbellen en diegene die zo aan komen zeggen dat het niet uitkomt.

Succes met alles!

Nou voor jou ook pittig brenda nu je man in ziekenhuis hoop dat hy gauw naar huis mag m,n man was pas kw v 11 thuis en is kw o 5 weer vertrokken moet vandaag ook werken mischien vanavond ook en morgen van half 11 -20,30 maar moet half 10 s,morgens weg en is s,avonds 10u thuis hopen we maar hy is zondag t/m woensdag vry gelukkig zie erg uit naar de zondag dan zyn we eindelyk met z,n 4tjes jullie beiden ook succes

ik herken me hier ook goed in. vooral die 5e dag was het helemaal raak....wat een achtbaan van emoties. ik kan alles nu een beetje een plekje gaan geven(de bevalling was erg heftig). ook wij laten de visite heel gedoseerd komen. dit bevalt veel beter. en word het mij teveel dan ga ik gewoon boven zitten en snapt de visite vaak wel dat ze weg moeten gaan.

Terug
Bovenaan