heftige bekkenpijn

hmimes

New member
Sinds deze week heftige bekkenpijn kan haast niet lopen van de pijn jullie ? Heb echo gehad van de week en het hoofde zit al beneden kan het hierdoor komen ? Morgen groeiecho ga het vragen pff .


Heb gelijk angst denk aan alles ..
 
Hoii! Ik herken het ook hoor.. heb ook best last van mijn bekken, voornamelijk als ik opsta. Kon gisteren ook amper lopen... maar ja, het is mijn eigen schuld. Heb dat gelijk als ik de hele dag heb gestaan, gebukt, getild (niet te zwaar) en veel heb gelopen.. pff. Moet dat gewoon wat minderen.. fysio helpt wel bij mij en smeer mijn rug elke avond in met een spulletje wat heel heet wordt.
Je hoeft geen angst te hebben hoor, de enige die er last van heeft ben jijzelf...
 
ik heb het ook als ik veel getild en gelopen/gestaan heb! je merkt gelijk als je het rustiger aan doet dat het dan minder wordt. ik vind het met slapen ook erg lastig, kom slecht in slaap omdat alles zeer doet. ik voel ook vaak als ik er veel last van heb dat de beeb heel vanonder zit te 'wroeten' dus ik denk dat het ook veel met de ligging van de baby te maken heeft! een bekkenband kan ondersteuning geven en mijn vk zei gister: goed opletten dat voor je gaat staan je je benen in een V zet zegmaar, en dan met je rug recht gaan staan. je schouders naar achter en je rugspieren aanspannen. dan blijft je bekken zoveel mogelijk recht.
 
Hoi

Erg he die pijn:-( ik loop er al weeeken mee.. en het word alleen maar erger. Ik ben ook erg stijf en heb veel moeite met normaal lopen staan en zitten..
Mijn ukkie ligt nu overigens in stuit en heb die pijn nog steeds..
 
ik doe niks en heb al heftige pijn laatstaan als ik iets zou doen . Ik heb zelf pijn met zitten etc .

Dank voor juliie reacties ..
 
Terug
Bovenaan