heftige bloeding en buikpijn en hoe het nu is

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

van de week heb ik hier ook een bericht geplaatst over het feit dat ik heftige bloedingen had en buikpijn. de bloeding en buikpijn was wat minder geworden,maar van donderdag op vrijdagnacht werd het een stuk erger. gistermiddag heb ik toch maar weer het ziekenhuis gebeld en moest meteen naar de spoed eisende hulp heen omdat ik mezelf er ook niet meer lekker bij voelde. licht en slap. dus naar het ziekenhuis heen. daar is eerst een echo gemaakt en het hartje van ons kindje was niet meer te zien. omdat ik zoveel bloede probeerde de gyn eerst op natuurlijke manier het vruchtje eruit te krijgen. met een soort tang. dat lukte niet en het vloeien werd alleen maar erger. ik werd dus meteen opgenomen en kreeg meteen een infuus met vocht. nog geen uur later lag ik op de ok om gecurriteerd te worden. om half 8 savonds was ik weer terug op de afdeling. omdat ik zoveel bloed was verloren moest ik een nacht blijven. ben de nacht erg moeizaam doorgekomen. het bloeden en de buikpijn was wel minder,maar dan komt het geestelijke stukje erbij kijken. uiteindelijk mocht ik vanmorgen nog niet naar huis omdat ik nog te zwak was. de gyn was nog langs geweest en moet nu dus tabletten erbij slikken. ijzertabletten. meot over 4 weken terug voor controle en dan gaan we ook bepaalde onderzoeken bespreken. uiteindelijk vanmiddag weer een gesprek gehad en omdat me vriend vandaag en morgen gewoon thuis is mocht ik toch naar huis en hoefde ik niet een extra nachtje te blijven. dus ben nu gelukkig sinds een uur of 3 weer thuis. van de ingreep zelf heb ik totaal geen last gehad. heb nog wel wat buikpijn en bloeding,maar het is te doen. we willen nu de onderzoeken ed afwachten voordat we weer zwanger willen proberen te wordne.

veel liefs

Jeetje meis wat naar. Miskraam dus en nog wel in het ziekenhuis opgenomen ook. Ik kan me voorstellen dat de geestelijke belastig een stuk zwaarder is dan de fysieke.
Ik wil je dan ook alle sterkte wensen!!

lfs ing

Ik had je vorige berichtje ook gelezen en ik vind het echt heel erg voor je. Behalve het geestelijke heb je nu ook nog lichamelijk gezien een klap gehad.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hoop dat je er snel weer bovenop komt.
Neem wel de tijd he.
Ivy

Ik had je vorige berichtje ook gevolgd en hoopte nog op een goede afloop. Helaas mocht dit niet zo zijn!!!Sterkte toegewenst!
Groetjes, Yoeke

Terug
Bovenaan